Viņš norādīja, ka gan pārvadāto pasažieru skaits, gan reisu vidējais piepildījums pirmajos divos mēnešos ir ļoti līdzīgs rādītājiem, kādi bija 2006.gadā, sākot lidojumus uz Liepāju. Tolaik lidojumi attiecīgajā maršrutā notika četras reizes nedēļā, bet patlaban - trīs.
Pēc Linkaiša paustā, tas ir apsveicami, ka izdevies nodrošināt reisu vidējo piepildījumu gandrīz līdz pusei, taču patlaban vēl nevar teikt, ka reiss būtu ilgtspējīgs. Lai maršruts būtu rentabls, reisu piepildījuma rādītājam jābūt būtiski augstākam.
Eksperts klāstīja, ka gan airBaltic, gan Liepājas pašvaldībai un uzņēmumiem aktīvi jāstrādā pie piedāvājuma un informēšanas, lai cilvēki būtu ieinteresēti izmantot šo maršrutu. Tostarp informēšanas darbam jānotiek Lietuvā, ņemot vērā, ka pašreizējās cenas attiecīgajā maršrutā ir būtiski lētākās nekā starp Rīgu un Palangu.
Tāpat Liepājas lidostai nav rentabli apkalpot tikai attiecīgos airBaltic lidojumus, tāpēc lidostai jāpiesaista arī citas aviokompānijas.
Kā ziņots, airBaltic 16.maijā atklātajā maršrutā Rīga-Liepāja pirmajos divos mēnešos kopumā pārvadājis 1752 pasažierus, reisu piepildījumam sasniedzot vidēji 47,3%.
airBaltic pērn nopelnīja 1,2 miljonus eiro, kas ir vairākas reizes mazāk nekā 2015.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 19,5 miljoni eiro. Savukārt lidsabiedrības apgrozījums pērn bija 286 miljoni eiro, kas ir aptuveni par 1% vairāk nekā 2015.gadā.
merde
Pokulis
Ja ielido 12 naktī, tad labu rezult