Viņš norādīja, ka šāds Lattelecom lēmums ir pozitīvs signāls stagnējošajam mājsaimniecību tirgum, kurā divus gadus pēc tirgus atvēršanas vairāk nekā 95% mājsaimniecību joprojām ir AS Latvenergo klienti, turklāt liela daļa izmanto Universālo pakalpojumu, kas vidēji ir dārgāks nekā citi produkti un liecina par pasivitāti tirgū.
Vienlaikus Āboltiņš atzinīgi izteicās par Lattelecom lēmumu lielu uzsvaru likt uz produktiem, kuriem elektroenerģijas cena ir piesaistīta biržas cenai, tādējādi mudinot cilvēkus patiesi izmantot brīvā tirgus priekšrocības. Jau vairākus gadus elektroenerģijas cenas piesaiste biržas cenai ir izdevīgākais risinājums.
Ekspertā ieskatā Lattelecom mērķis līdz gada beigām piesaistīt 10 000 - 12 000 mājsaimniecību klientu elektroenerģijas jomā ir sasniedzams, taču kopumā tirgus reakciju ir sarežģīti prognozēt. Lai arī attiecīgais Latvijas telekomunikācijas nozares milža lēmums varētu būt grūdiens elektroenerģijas tirgus mājsaimniecību segmentam, revolūciju gaidīt nevajadzētu.
Kā ziņots, ka Lattelecom šodien paziņoja par iesaistīšanos elektroenerģijas tirgū. Uzņēmums klientiem sākotnēji piedāvās trīs produktus - tet Dinamiskais, tet Drošais un tet Fiksētais, kuru mērķa klients ir jebkura mājsaimniecība un uzņēmumi Latvijā. Kompānija apgalvo, ka ar tet pakalpojumiem 95% iedzīvotāju spēs piedāvāt zemāku ikmēneša rēķinu.
Jaunos produktus sāks piedāvāt no šodienas. Tie, kuri būs pieteikušies līdz 15.martam, saņems elektroenerģiju no 1.aprīļa. Lattelecom mērķis ir līdz gada beigām sasniegt 10 000 - 12 000 mājsaimniecību, kas izmanto tet pakalpojumus.
e.