Mediju saturs ir stingri nodalīts no reklāmdevēju interesēm - šis ir viens no žurnālistikas fundamentiem, ko strikti ievēroDiena. Neapšaubāmi uzņēmējiem ir plaša iespēja reklamēties laikrakstā, kā arī izvietot reklāmrakstus, un reklāma ir ļoti svarīgs mediju ieņēmumu avots, taču tādā veidā medijs reklāmdevējam pārdod savu auditoriju, nevis iespēju iejaukties saturā. Reklāmas gadījumos laikraksts redzamā veidā nošķir šīs lietas, ar to norādot, ka tā ir apmaksāta reklāma vai apmaksāta publikācija, ko līdz ar to zina lasītājs. Diena arī nepieļauj, ka laikraksta štata žurnālists rakstītu reklāmrakstus.
Diena ar uzņēmumiem sadarbojas vienīgi kopīgos mārketinga projektos, ko īsteno mārketinga nodaļa, piemēram,Latvijas lepnums, Dienas starts, Sirdsmāsiņa, Ielīgosim Jāņus, Meklējam labu ģimenes ārstu; tajos arī ir skaidri norādīts, kas tos sponsorē. Turklāt šo projektu sponsorēšana uzņēmējiem negarantē iespējas tikt pie Dienas žurnālistu korpusa pretimnākšanas.