"Diemžēl pasažieru ir kļuvis mazāk. To skaita kritums ir vairāk nekā 20%," sacīja Bemhens. Cik liels ir reālais kritums, mums ir grūti pateikt, jo tik precīzu ciparu, kādu mums ir pieejami no elektronisko biļešu tirdzniecības, mums līdz šim nebija, jo ar papīra kartīti cilvēki brauca, bet, cik bieži viņi brauca, to neviens nezināja," sacīja Bemhens.
Viņš klāstīja, ka, ieviešot e-talonu, RS arī dzirdēja pretenzijas par to, ka talons jāvalidē katru reizi, pat tādā gadījumā, ja pasažierim pienākas 100% atlaide par braucienu, bet tas nodrošina pasažieru precīzu uzskaiti. "Tagad e-biļetes validēšana ir kļuvusi par pasažieru ieradumu un ar to problēmu nav. Tādējādi mēs varam teikt, ka pasažieru uzskaite, izņemot zaķus, ir visai precīza, jo pirms tam mēs īsti nevarējām uzskaitīt arī tos, kas maksāja, - viss bija pieņēmumu līmenī," viņš teica.
"Rīgas satiksme" nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.