Turpmāko divu nedēļu laikā par savā skatījumā aizraujošāko TV talantu portālā Hugo.lv varēs balsot ikviens interesents, bet profesionāla žūrija no otrajā kārtā iekļuvušajiem dalībniekiem izvēlēsies 30 labākos, kuri jau nākamajā kārtā cīnīsies par iespēju vadīt kādu no dažāda žanra TV raidījumiem.
Šobrīd ikviens portāla Hugo.lv apmeklētājs var noskatīties visu konkursa otrajā kārtā izvirzīto dalībnieku vizītkartes un nobalsot par spilgtāko un interesantāko jauno TV talantu.
To var izdarīt šeit: http://www.diena.lv/hugo/meklejam-tv-talantus
Skatītāju balsojuma uzvarētājs saņems īpašu dāvanu no akciju sabiedrības Diena. Balsojumam atvēlētas divas nedēļas – līdz 30.novembrim.
Paralēli skatītāju balsojumam konkursa žūrija divu nedēļu laikā vērtēs pretendentu saskarsmes spējas, komunikācijas prasmes un zināšanas par sabiedrībā aktuāliem notikumiem, lai noteiktu tos 30 konkursa dalībniekus, kuri iekļūs nākamajā kārtā un cīnīsies par galveno balvu – iespēju vadīt izklaides, ziņu vai diskusiju raidījumu. Talantīgākais dalībnieks žūrijas vērtējumā saņems ekskluzīvu dāvanu – iespēju vienu gadu bez maksas mācīties biznesa augstskolā Turība.
Konkursa Meklējam TV talantus! žūrijas sastāvā ir SIA Dienas mediji galvenais redaktors Guntis Bojārs, portāla Diena.lv galvenā redaktore Zita Lazdāne-Laķe, izdevniecības Dienas žurnāli valdes priekšsēdētāja Inga Gorbunova, portāla Draugiem.lv runasvīrs Jānis Palkavnieks, žurnālists Kārlis Streips, mediju eksperte Anda Rožukalne, biznesa augstskolas Turība Sabiedrisko attiecību fakultātes dekāns asoc. profesors Andris Pētersons un TV izklaides raidījumu vadītāja Liene Bērziņa.
Dalībnieku atsaucība konkursa Meklējam TV talantus! pirmajā kārtā bija ievērojama, tajā pieteicās vairāk nekā 600 visdažādākā vecuma interesentu, starp kuriem bija gan studenti, gan skolēni, gan sevi jau apliecinājuši radošo profesiju pārstāvji un pat lielu uzņēmumu biznesa struktūrvienību vadītāji.
Hugo (Hugo.lv) ir koncerna Diena radīta jauna multimediāla platforma, kurā apvienoti dažādu tematu videokanāli. Hugo.lv pakāpeniski tiks pārstāvēti visi akciju sabiedrības Diena mediju produkti – laikraksti, portāli un žurnāli. Paredzēts, ka jaunajā projektā savus kanālus varēs veidot arī citi interesenti – gan augstskolas un uzņēmēji, gan arī neatkarīgi sižetu veidotāji.