Grupa īpaši lepojas par sadarbību ar grafiķes Paulas Pelšes un gleznotāja Klāva Lora izveidoto zīmolu Muta, kas kopā ar Astro’n’Out radījuši četru dažādu dizainu legingus. "Paulas un Klāva dizainos saskatījām to mūsu meklējumiem līdzīgo stīgu, kas caurvij jauno albumu Urda, un šī sakritība bija iemesls abus māksliniekus uzrunāt. Priecājamies, ka arī viņi to sajuta," stāsta soliste Māra Upmane - Holšteine.
Apģērbu līnija ļauj dziļāk un plašāk iznest jaunā albuma Urda pamatdomu. "Mēs veidojam skaņas ainavu, kas atbalsta mūsu tekstuālos meklējumus, un šos jautājumus koncerttūrē cenšamies pastiprināt ar atbilstošo skatuves noformējumu," stāsta Māra. "Vēlējāmies, lai daļu no Urda sajūtām varētu paņemt sev līdzi arī pēc koncerta apmeklējuma vai albuma noklausīšanās – ne tikai noskaņojuma vai dungojama meldiņa formā, – bet arī kā taustāmāk, piemēram, uzvelkot mūsu krekliņu vai legingus un turpinot Urda stāstu ikdienā."
Apģērbu kolekcijas dizainā izmantoti albuma Urda noformējumā ietvertie dizaina elementi, kuru autors ir mākslinieks Edgars Reinfelds. Urda dizainus caurvij Astro’n’Out iztēlē radītais rabarbera zvaigznājs. "To esam definējuši kā savdabīgu paralēlo pasauli, kurā ir visas atbildes. Bet mēs esam šeit, kur vismaz pagaidām atbilžu nav. Ir tikai jautājumi, kas urda. Tā arī ir albuma pamattēma – jautājumi, kas mūs urda pat brīžos, kad šķiet – par tiem nemaz nedomājam," skaidro mūziķi.
URDA apģērbus var iegādāties jaunā albuma prezentācijas tūres Satiksimies, tiksimies koncertu norises laikā. Legingi jau pieejami Muta interneta veikalā , bet legingi, bodiji un nedaudz vēlāk arī krekliņi – eKase.lv. Tūres koncertos legingus iespējams iegādāties lētāk.
Tuvākie Astro’n’Out tūres Satiksimies, tiksimies koncerti gaidāmi 24. februārī Aizkraukles kultūras namā, 3. martā Vidzemes koncertzālē Cēsīs, 24. martā Koncertzālē Palladium Rīgā un 15. aprīlī Jelgavas kultūras namā. (Koncerts 1. aprīlī Siguldas koncertzālē Baltais flīģelis ir izpārdots). Biļetes nopērkamas Biļešu Serviss kasēs un internetā.