Avārijā ar smago automašīnu uz Krievijas-Igaunijas robežas gājis bojā Lux Express autobusa vadītājs, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Raita Remmela.
Pašlaik ir īstais brīdis Latvijas iekšzemes pasažieru pārvadājumu tirgu atvērt konkurencei un ļaut strādāt komercpārvadātājiem, atsakoties no subsidētajiem pārvadājumiem. Šādu aicinājumu izplatījis starptautiskais pasažieru pārvadātājs Lux Express. Īpaša interese uzņēmumam ir par maršrutiem Rīga–Liepāja un Rīga–Ventspils.
Atsaucoties uz 26.septembra raidījumu Aizliegtais paņēmiens, kurā tika aktualizēta starppilsētu autobusu pasažieru pārvadājumu kvalitāte, starptautisko pasažieru pārvadājumu kompānija Lux Express atgādina, ka šī problēma zināma jau ilgāku laiku.Jau 2013.gadā starptautisko autobusu reisu operators Lux Express, iebilstot pret pastāvošo situāciju pasažieru pārvadājumu jomā Latvijā, mēneša garumā rīkoja akciju, bez maksas pārvadājot pasažierus no Rīgas uz Liepāju un atpakaļ, vienlaikus parādot, ka pārvietošanās ar autobusu var būt arī komfortabla un mūsdienīga.
Pēc 8.februārī Igaunijā notikušās autobusa un kravas automašīnas sadursmes slimnīcā joprojām ārstējas divi negadījumā cietušie pasažieri, aģentūru LETA informēja uzņēmumā Lux Express.
Pēc Igaunijā notikušās autobusa un kravas automašīnas sadursmes slimnīcā ārstēšanos turpina pieci cietušie - Latvijas un Krievijas pilsoņi, aģentūru LETA informēja uzņēmumā Lux Express.
Šonakt Igaunijā pēc sadursmes ar kravas automašīnu gājis bojā uzņēmuma Simple Express satiksmes autobusa vadītājs - Latvijas pilsonis, bet vēl trīs pasažieri ievietoti slimnīcā smagā stāvoklī, aģentūru LETA informēja uzņēmumā Lux Express.
Šonakt ap plkst.00.50 Igaunijā uz ceļa Jehvi - Tartu avarējis pārvadātāja Lux Express autobuss, kas brauca maršrutā no Rīgas uz Sanktpēterburgu. Pēc negadījuma 12 pasažieri un viens autobusa šoferis tika nogādāti slimnīcā.
Satiksmes ministrijas pēdējā laikā izteiktie komentāri par komforta līmeņa paaugstināšanas nepieciešamību pasažieru pārvadājumu jomā ļauj cerēt uz pozitīvām pārmaiņām valsts politikā transporta nozarē kopumā.
Pagājušā gada decembra sākumā nu jau demisionējusī valdība kārtējo reizi piešķīra papildu finansējumu 3,4 miljonu latu apmērā, lai kompensētu zaudējumus pasažieru pārvadātājiem. Tas tikai kārtējo reizi norāda uz to, ka valsts ik gadu labāk izvēlas šķērdēt vairākus miljonus latu sabiedriskā transporta dotācijās slēgtas tirgus sistēmas uzturēšanai, nekā kaut vai daļēji liberalizēt pasažieru pārvadājumu nozari. Ļoti ceru, ka jaunā valdība patiešām pievērsīsies problēmas risināšanai pēc būtības.