Saeimas deputāti šodien galīgajā lasījumā atbalstīja grozījumus Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likumā, kas paredz atmaksāt iedzīvotājiem naudu par biļetēm uz pasākumiem, ja noteikto epidemioloģiskās drošības prasību dēļ personas tos nevar apmeklēt.
Daugavpilī plānots ieviest bezmaksas braukšanu sabiedriskajā transportā vecuma pensiju sasniegušajiem, aģentūru LETA informēja Daugavpils pilsētas pašvaldībā.
Tallinas pilsētas vadība trešdien apstiprinājusi lēmumu par ceturto daļu paaugstināt cenu sabiedriskā transporta biļetēm, ko pasažieri var iegādāties pie transportlīdzekļa vadītāja.
Līdz šā gada beigām plānots visā valstī ieviest vienotus tarifus braukšanai reģionālo vietējo autobusu maršrutos. Šī procesa rezultātā pasažieriem jārēķinās ar izmaiņām autobusu biļešu cenās. Ir maršruti, kur izmaiņas ir niecīgas, atsevišķos maršrutos būs biļešu cenu pazemināšanās, dažos virzienos gan nāksies maksāt dārgāk. Vislielākās izmaiņas būs pasažieriem Pierīgas autobusu maršrutos, kur cena varētu pieaugt pat par 15%.
No februāra arī Rīgas mikroautobusos vienas biļetes cena būs 1,15 eiro, pērkot kioskos, un 2 eiro - pērkot pie transporta vadītāja, otrdien apstiprināja Rīgas domes Satiksmes departamenta autotransporta komercpārvadājumu licencēšanas komisija.
Pašreizējā situācijā, kad lielākajai daļai Rīgas sabiedriskā transporta klientu biļetes cena no februāra būs pašizmaksas līmenī, atlaides ir saglabātas tai personu kategorijai, kam tās "visvairāk nepieciešamas", žurnālistiem sacīja Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (Saskaņa).
No 1. februāra krietni paaugstināsies cena braucienam Rīgas sabiedriskajā transportā - viens brauciens maksās 1,15 eiro, turpretī, pērkot biļeti pie autobusa, tramvaja vai trolejbusa vadītāja, būs jāšķiras no 2 eiro par braucienu. Visvairāk sašutuši rīdzinieki - iedzīvotāji neizprot, kādēļ un par ko tik daudz ir jāmaksā. Gan dusmās, gan neziņā dalās mikroblogošanas vietnes Twitter lietotāji.