Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +5 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 2. novembris
Dzīle, Viva, Vivita

Kuģa Viking Sky dzinēji apstājušies eļļas trūkuma dēļ

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Man
M
El`l`as spiediens, nevis limenis. Vajag domat, ko rakstiit, debili
Eļļa
E
Smērvielas daudzums bija pietiekams normāliem laika apstākļiem, tātad kuģošanai normālos apstākļos vajadzīgajos limitos. Acīmredzot mēgināts iztikt ar minimālo smērvielu daudzumu. Sacēlās lielāki viļņi nekā parasti un smērvielu līmenis nebija pietiekams. Rezultātā automātika izslēdza dzinējus. Vētra norima, un eļļas līmenis atkal bija limitos, tātad vismaz 3 dzinējus varēja atkal iedarbināt.
Pareizi
P
Norvēģiem nepietika naudas eļļai?
oo
o
Kuģa apkalpē blondīnes?
esunes
e
1. "Zemais eļļas līmenis ir tiešais iemesls, kāpēc radušās dzinēju problēmas, skaidroja amatpersona." 2. "Drošības sistēmas konstatējušas problēmas un automātiski apturējušas dzinējus, lai novērstu to salūšanu, viņš piebilda." 3.. "Glābšanas operācija tika apturēta svētdien, kad dzinēji atkal tika iedarbināti." 1. Otrādi.Dzinēju problēmas radīja zemu eļļas līmeni.Vai nu apkalpes nolaidība, nepasūtot un nepapildinot kuģa eļļas cisternas. 2. Drošības sistēmas konstatēja nevis problēmas, bet pārāk zemu eļļas spiedienu, dēļ kā nostrādāja dzinēju automātiskā aizsardzība un tika izpildīts dzinēja "shut down". 3. Dzinēji tika iedarbināti tāpēc ka glābšanas kuģis atveda eļļu.Sanāk ka dzinējiem nebija problēmas, ja jau tie tika iedarbināti.Jo nomainīt eļlas gredzenus virzuļiem tam milzonīgajam kruīza lainerim viņi nepaspētu.Jeb apkalpe aiztaisīja caurumu kaut kur eļļas sistēmā.Iesaku pārbaudīt sateču ūdeņus kuģa mašīntelpā, varu saderēt ka tur arī lejā peld visa eļļa.
esunes
e
to trusis nejaukais Vispār tiem 4 dīzeļģeneratoriem ir automātiskie eļļas filtri un visi dzinēji varēja apstāties dēļ tiem.Ja sākās vētra un kuģis sāka šūpoties un sāka nostrādāt tā stulbā eļļas līmeņa signalizācija, kura visiem pie kājas vētras laikā, tad iespējams ka motorists pielēja eļļu visiem 4 dzinējiem karterī, lai nedaudz papildinātu līmeni, lai negaudo tā signalizācija kad kuģi spēcīgi šūpo vētras laikā, un ja tā eļļa bija netīra tāpēc ka netika nolaisti sūdi no rezerves eļļas cisternu dibena, tad visi 4 automātiskie eļļas filtri varēja gandrīz vienlaicīgi aizsērēties un dzinēji apstāties viens aiz otra, tāpēc ka eļļas spiediens samazinājās pēc aizsērējušajiem eļļas filtriem.Bet tā kā tam kuģim ir 2 atdalītas fireproof un waterproof mašīnrūmes, tad kaut kā neticas ka abām mašīnrūmēm bija 1 rezerves eļļas cisterna.Značīt apstājās vienas m.r. abi dzinēji, dēļ manis šeit minētā iemesla un radās elektro tīkla pārslodze dēļ nepietiekamas elektriskās jaudas, dēļ kā apstājās viss.
  • 1
  • 1
esunes
e
to trusis nejaukais Visi 4 vienā elektro tīklā integrētie dīzeļģeneratori vienlaicīgi apstāties varēja TIKAI kopējā elektro tīkla pārslodzes gadījumā.Varu saderēt, ka viss sākās tā, 1 nabaga slinkais filipīnu motorists nepapildināja eļļas līmeni vienā no 4 dīzeļģeneratoru eļļas sausajiem karteriem, mehānikis iebāza sērkociņu signālpogā, kas raida eļļas līmeņa signālu uz engine control room, lai tā nekrīt uz nerviem ar spiegšanu, tāpēc ka vētras laikā vismaz kādas 10 stulbas signalizācijas viņam gaudoja dzinēju kontroles istabā, un tam dzinējam nostrādāja shutdown pa eļļas spiedienu un tas apstājās un kopējais elektro tīkls tika momentāni pārslogots, dēļ kā nostrādāja jau elektrisko mehānismu aizsardzība un apstājās arī pārējie 3 dīzeļģeneratori.Un pēc tam elektromehānikis nomainīja nabaga pārslogotos elektriskos drošinātājus, lai varētu palaist vienu no dīzģen. lai attālināti iedarbinātu elektrisko enkurvinču, jo matrožiem bija bail tuvoties enkura avārijas izmešanas mehānismam.
  • 2
  • 0
esunes
e
to trusis nejaukais Tam kuģim ir 2 dzenskrūves, kuras griež 2 elektromotori, kuriem štromu ražo 4 dīzeļģeneratori, 2 lielāki un 2 mazāki un katram pārim atseviškas mašīnrūmes.Ja visi četri kopējā tīklā integrētie dīzeļģeneratori, kuri ražo štromu kuģa restorāniem un dzenskrūvēm tika it kā automātiski apstādināti(shutdown) dēļ zema eļļas spiediena, 23.marta pēcpusdienā, un viens tika pielaists pēc neilga laika, lai it kā izmestu enkuru, tad tās visas ir pasakas un mašīnrūmes komandas šausmīgākā nolaidība Kā var apstāties visi 4 galvenie dīzeļģeneratori vienlaicīgi, ja viņiem ir atseviški eļļas karteri? Un lai izmestu enkuru nav obligāti jāpalaiž dīzeļģenerators.Enkuram ir avārijas izmešana, tam nevajag strāvu, bet vienkārši atlaiž bremzes enkurkēdes trumulim.Kā var pēc dažām stundām jau 24.martā pielaist 3 no 4 g.dīzeļģeneratoriem, ja bija zems eļļas līmenis, dēļ kā automātiski apstājās visi 4 dzinēji? Značit rezerves eļļa kuģa rezerves cisternās bija.
  • 2
  • 0
trusis nejaukais
t
tieshi taa, nekaa vairaak par nolaidiibu sho pasaakumuu nosaukt nevar. elljas liimenis shaados aarkaartiigi daargos dzineejos kaa kruiiza kugja diizeljdzineejs tiek nepaatraukti monitoreets un ja kaads tur pie vadiibas pogaam uz to lika miiksto tad to nekaa savaadaak kaa par nolaidiibu nosaukt nevar. protams pastaav iespeeja, ka kaads elljas kanaals spruka valjaa un iisaa laika briidii ellja nopluuda un iestaajaas aizsardziibas shutdown bet tad tas buutu momentaa skaidrs nevis te dienaam briiniitos domaatu kas noticis.
  • 3
  • 0
Tehniķis
T
Kaut ko tik muļķīgu var pateikt tikai žurnālisti - vairākos motoros vienlaicīgi nokrist eļļas līmenis !
Kloķvārpsta
K
Eļļu nozaga, kā tas šodien vēl ir pieņemts PSRS un LPSR vai vienkārši razpizdzaijstvas dēļ nepielējā, kā tas dažreiz pieņemts tikpat kā visā pasaulē.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē