"Ja raugāmies no statistikas viedokļa, tad sievietes ir lielākās kosmētikas pircējas un patērētājas, proti, aptuveni 95% līdz pat 97% atkarībā no valsts. Tas nozīmē, ka, ražojot šādus produktus, mēs strādājam maksimāli 5% patērētāju. Vīriešu kosmētika joprojām ir nišas produkts, lai arī šis nenoliedzami ir ļoti strauji augošs tirgus segments," teica Tisenkopfa-Iltnere.
Viņa klāstīja, ka "MADARA Cosmetics" vīriešu kosmētiku ir gatavs sākt ražot, kad šis tirgus būs nobriedušāks. "Ekoloģiskā kosmētika arī ir nišas produkts, ražot produktu, kas ir niša nišā un darīt to tādam mazam uzņēmumam, kāds ir "MADARA", nav vēl izdevīgi. Tāpēc mēs vēl nedaudz pagaidīsim, lai piedāvātu tirgū šādus produktus. Bet, tā kā par vīriešu kosmētiku mums tiek uzdots daudz jautājumu, nenoliedzami mēs esam arī domājuši par tās iespējamo ražošanu. Turklāt mums ir jau ļoti labas iestrādes, produktu koncepcija jau gandrīz ir gatava. Tā kā, tiklīdz tirgus būs vēl kārāks, lai pirktu šādus produktus, tad arī sāksim tos ražot," norādīja "MADARA Cosmetics" līdzīpašniece.
"MADARA Cosmetics" pašlaik ražo sieviešu un bērnu kosmētiku.
Uzņēmumam "MADARA Cosmetics" piederošais zīmols "MADARA" ietver Latvijā ražotus sejas un ķermeņa kosmētikas produktus, kas gatavoti no dabiskām vielām un bioloģiski sertificētu Baltijas augu ekstraktiem. Uzņēmums ir pirmais šādas kosmētikas ražotājs Latvijā, un kosmētika ir ražota 100% no dabiskām vielām.
20% no "MADARA Cosmetics" pieder nekustamo īpašumu kompānijai "Vēja grupa", bet pārējie uzņēmuma lielākie īpašnieki ir privātpersonas.