Seska ekipāža trīs no pirmajiem četriem sezonas ERC posmiem startēja "Open" klasē ar "Proracing" sagatavoto "Škoda Fabia Rally2-Kit". Iepriekšējā posmā - Liepājas rallijā - Latvijas autosportisti pārsēdās ātrākajā "Škoda Fabia Rally 2 Evo" un dominēja mājas sacīkstēs. Arī Romā latvieši startēs ar šo spēkratu Indijas riepu giganta MRF komandas sastāvā.
Romas rallijas, tāpat kā turpmākie ERC posmi, aizritēs pa asfalta ceļiem. Lai pielāgotu visus nepieciešamos regulējumus asfalta rallijam, sportisti sadarbībā ar MRF komandu un auto piegādātāju "Race Seven" trešdien aizvadīs testus Orvjeto apkārtnē, 200 kilometrus no rallija bāzes vietas.
Savukārt piektdien Fumone apvidū notiks oficiālie treniņbraucieni un kvalifikācijas ātrumposms. Trijās sacensību dienās ekipāža veiks 13 tehniski sarežģītus ātrumposmus 187 kilometru kopgarumā kūrortpilsētas Fiudži apkārtnē uz dienvidaustrumiem no Romas.
Sesks uzsver, ka Liepājā sasniegtais rezultāts bija lielisks, taču tas jāatstāj atmiņu grāmatās.
"Atlikušie Eiropas rallija čempionāta posmi sākas no jaunas lappuses. Romā mūs gaida ļoti, ātri un tehniski sarežģīti asfalta ceļi ar stāviem kāpumiem, kritumiem un strauji mainīgu ceļa virzienu. Arī dalībnieku sastāvs šajā ieskaitē Itālijā būs tik pieredzējis un spēcīgs, ka man pat nav nekādu gaidu par sacensību iznākumu," stāsta Sesks.
Daži no Romas sacensību ātrumposmiem pārsniegs ierasto garumu, piemēram, "Cave-Subiaco" 32,5 kilometrus garais ātrumposms būs līdz šim garākais ātrumposms ne tikai Itālijas rallija čempionātā, bet arī 2022.gada Eiropas rallija čempionātā.
"Sezonas garākais ātrumposms atstāts sacensību noslēdzošajai dienai un, lai cīnītos par labiem rezultātiem, Romā nepietiks tikai ar ātrumu, būs vajadzīga arī liela izturība un laba stratēģija, jo sagaidām ekstremālas temperatūras, līdz 40 grādiem ārā, kas nozīmē vairāk nekā 60 grādus mašīnā. Būs jāspēj taktiski izkalkulēt un salāgot visas sportiskās un tehniskās nianses," skaidro Sesks.
"Pēdējo reizi asfalta sacīkstes aizvadījām vairāk nekā pirms deviņiem mēnešiem, arī šoreiz aizvadīsim limitētas kilometrāžas testus, kas nozīmēs pieredzes, sajūtu un auto regulējumu meklēšanu arī sacīkšu gaitā. Ne paši, ne MRF komanda mums nav izvirzījusi noteiktus mērķus, tāpēc brauksim ar maksimālu atdevi un centīsimies gūt prieku no katra sacensību posma," turpina Sesks.
Romas rallijā Sesks ir startējis divkārt, tostarp 2019.gadā ar R5 auto. Čempionāta sestajam posmam Romā sekos sacensības augusta beigās Zlīnā, Čehijā.