Sākotnēji par panākumu sacensībās priecājās igaunis Sīms Plangi ("Mitsubishi Lancer Evo X"), tomēr pāris stundu vēlāk viņš tika diskvalificēts.
Kā portālam "iAuto" apstiprinājis ASRT komandas īpašnieks Ainārs Igaveņš, Plangi automašīnas bremžu krānam nav bijusi Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) homologācija.
"Tā ir tīri mūsu vaina, neuzmanība," sacīja Igaveņš, norādot, ka pirmsstarta tehniskajā pārbaudē šādas detaļas sacensību tiesnešiem nav jāpārbauda.
Pēc pirmās dienas četriem ātrumposmiem kopvērtējuma līderis absolūtajā ieskaitē bija soms Jari Ketomā ("Mitsubishi Lancer Evo IX"). Tomēr jau pēc otrās dienas otrā dopa Plangi apsteidza somu, savukārt astotajā ātrumposmā Ketomā avarēja un izstājās.
Pirms pēdējiem diviem dopiem Plangi tuvāko sekotāju Jāni Vorobjovu ar stūrmani Artūru Žeibi ("Mitsubishi Lancer Evo X") apsteidza par 16,5 sekundēm. Kaut noslēdzošajos divos ātrumposmos, kas risinājās Jūrmalā, ātrākā bija Vorobjova ekipāža, līdz Plangi panākšanai tai pietrūka 3,7 sekundes.
Tomēr vēlāk Vorobjovs tika pie uzvaras, bet otro vietu absolūtajā ieskaitē izcīnīja Jāņa Feldmaņa ekipāža ("Mitsubishi Lancer Evo"), kuram sekoja igaunis Kaspars Koitla ("Mitsubishi Lancer Evo IX").
"Šis bija sagatavošanās un pieredzes gūšanas gads. Arī šodien, par uzvaru nedomājām, jo konkurenti bija objektīvi spēcīgāki," pēc uzvaras pieticīgs bija Vorobjovs, kurš uzvarēja ne tikai absolūtajā vērtējumā, bet jau trešajā rallijā pēc kārtas ieguvis arī N4 grupas uzvarētāja kausu. Vorobjovs saņēma arī Latvijas rallija leģendas Aleksandra Karamiševa ceļojošo kausu, kas tiek pasniegta latvietim, kurš Latvijas čempionāta sezonas pēdējā grunts ātrumposmā uzrāda ātrāko rezultātu.