"Toyota Gazoo" pilots Ožjē, kurš startē kopā ar stūrmani Žiljēnu Ingrasiju, pirms pēdējā posma savu tuvāko sekotāju un vienlaikus komandas biedru Elfinu Evansu no Lielbritānijas apsteidza par 17 punktiem.
Tādējādi sezonas noslēdzošajā, 12.posmā - Moncas rallijā - viņam atlika tikai finišēt priekšā savam komandas biedram. Pirms noslēdzošās sacensību dienas abus titula pretendentus šķīra vien pussekunde, bet Evanss dienas otrajā "dopā" divreiz iebrauca siena ķīpās un zaudēja apmēram 17 sekundes.
Līdz ar to atlikušos divus ātrumposmus 37 gadus vecais Ožjē varēja veikt droši, jo izredzes uz titulu varēja dzēst vienīgi avārija. Francūzis to arī paveica un nodrošināja savu astoto čempiontitulu.
Ožjē sezonu noslēdza ar uzvaru arī pašā Moncas rallijā, par 7,3 sekundēm apsteidzot Evansu. Nākamās četras vietas aizņēma ar "Hyundai i20 Coupe" spēkratiem braucošie piloti - spānis Dani Sordo, beļģis Tjerī Nevils, Latvijas eksčempions Ulivers Sūlbergs no Zviedrijas un soms Tēmu Suninens.
Kopvērtējumā Ožjē iekrāja 230 punktus, otrais ar 207 punktiem bija Evanss, bet stabilā trešajā pozīcijā ar 176 punktiem bija Nevils, kamēr ceturto vietu ieņēma cits Latvijas eksčempions Kalle Rovanpere no Somijas, kurš iekrāja 142 punktus, par 14 apsteidzot igauni Otu Tenaku. Ražotāju ieskaitē nepārspēta palika "Toyota".
Ožjē un Ingrasija par pasaules rallija čempionāta (WRC) uzvarētājiem kļuva no 2013. līdz 2018.gadam un pēdējās divās sezonās, bet pirms viņu dominances deviņus titulus pēc kārtas izcīnīja cits francūzis Sebastjans Lēbs. Aizpērn meistarsacīkstēs uzvarēja igauņu pilots Tenaks.
Lēba rekords gan, iespējams, paliks nepārspēts, jo Ožjē nākamajā sezonā plāno piedalīties tikai atsevišķos rallijos, pamēģinot savus spēkus citās disciplīnās.