"Vienošanās paredz arī vairākus citus veidus, kā popularizēt Kristapa panākumus Ņujorkā un iesaistīt tajā gan aktīvākos fanus, gan visus līdzjutējus, kas lepojas ar mūsu jauno zvaigzni," teikts bankas paziņojumā.
"Es priecājos uzsākt sadarbību ar Citadeli kā tās zīmola vēstnieks. Banka Citadele ir lieliska un daudzās lietās atšķirīga, un man patīk sadarboties ar tādu augošu un uz attīstību orientētu uzņēmumu. Esmu noskaņots uz ilgstošu sadarbību," paudis basketbolists.
Citadeles valdes priekšsēdētājs Guntis Beļavskis informē, ka sadarbībai "ir atbalsts no mūsu starptautisko akcionāru puses, jo īpaši no tiem akcionāriem un padomes locekļiem, kas bāzējas Ņujorkā un ir sekojuši Kristapa iespaidīgajai karjeras izaugsmei.
Citadele šogad arī plāno aizvest vairākus jaunos fanus kopā ar vecākiem uz Knicks spēli Ņujorkā, kā arī rast iespēju faniem tikties ar Porziņģi Latvijā.