Jauno projektu kampaņa «Karstie piedāvājumi» ir ilggadēja City24.lv tradīcija, ko potenciālie pircēji ir novērtējuši ļoti atzinīgi, jo tā ir vieta, kur vienuviet var uzzināt par plašo jauno projektu klāstu un izvēlēties arī sev jaunu mājokli. Kampaņa norisinās viena mēneša garumā divas reizes gadā – pavasarī un rudenī, kad nekustamo īpašumu tirgū valda pastiprināta aktivitāte.
Piedāvājums jauno projektu tirgū ir palielinājies, kas nozīmē, ka ikvienam ir iespējams atrast savam dzīves stilam un iespējām piemērotāko mājokli, kā arī pašiem pirmajiem uzzināt par projektiem, kurus vēl tikai attīstīs. Šīs «Karsto piedāvājumu» kampaņas ietvaros interesentiem tiek piedāvātas plašas iespējas izvēlēties sev tīkamāko projektu, jo piedāvājumā ir gan dzīvokļi, gan mājas, gan arī zemes projekti. Jauno projektu piedāvājumu iespējams apskatīt kampaņas mājaslapā.
«Karsto piedāvājumu» kampaņa katru reizi rada vislielāko pircēju interesi par jaunajiem projektiem. City24.lv pārstāvis Kristaps Pagils stāsta, ka ikviens no projektiem, kas piedalās kampaņā, ir īpašs piedāvājuma, lokācijas, plānojumu vai kāda cita iemesla dēļ: «Piemēram, Podniekos ir rezervēti jau 70 procenti mājokļu, Ezerparka Namos un Ģipša fabrikā pārdošanā palikuši pēdējie dzīvokļi, pasaules līmeņa projektā Kado Karim 5 dzīvokļi tiek piedāvāti ar 50 procentu atlaidi, bet, nopērkot māju Zirņu salā, komplektā iegūsi arī jaunu mašīnu! Un tie ir tikai daži no projektiem, kas piedalās!»
Viņš arī norāda, ka tieši šobrīd ir piemērots laiks īpašumu pirkšanai, jo bankas piedāvā labvēlīgus hipotekārā kredīta nosacījumus. «Turklāt, «karsto piedāvājumu» kampaņas laikā daļā no projektiem noritēs Atvērto durvju dienas, kas nozīmē, ka mājokļu meklētājiem būs dota lieliska iespēja iepazīt projektus klātienē, pašiem tos izstaigājot un rodot atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem,» piebilst K.Pagils.