Šādas peļņas iespējas propagandistiem pavērušas izmaiņas platformas verifikācijas sistēmā. Autori skaidro, ka agrāk tviterī varēja verificēt tikai publisku personu profilus, bet 2022.gada novembrī kompānija pārgāja uz apmaksātu abonēšanas modeli.
2023.gada aprīlī platformas īpašnieks Īlons Masks paziņoja, ka turpmāk algoritms par prioritāriem uzskatīs verificētos profilus, bet trīs mēnešus vēlāk nāca vēl viens paziņojums, proti, Masks pavēstīja, ka platforma dalīsies savos reklāmas ieņēmumos ar "Premium" abonentiem.
Tā rezultātā apmaksātie sociālā tīkla konti iegūst daudz lielāku redzamību, sasniedzamību un pat peļņu, ko veiksmīgi izmanto arī Kremļa propagandisti, norāda pētījuma autori.
Pētījumā tika identificēti un analizēti 117 ar prokremlisko propagandu saistīti konti, kas kopumā sasnieguši 15 miljardus skatījumu. Saskaņā ar jauno modeli, par vienu miljonu skatījumu platforma satura veidotājiem maksā 8,5 ASV dolārus. Tas, pēc pētījuma autoru aplēsēm, potenciāli nozīmē aptuveni 127 500 ASV dolāru lielus ieņēmumus no reklāmām.
Tāpat pētījuma autori uzsver, ka ieraksti galvenokārt rakstīti angļu, nevis krievu valodā, kas liecina par mērķtiecīgiem centieniem ietekmēt ārzemju auditoriju.