EK norāda, ka kartelis vadīts laika periodā no 1999.gada līdz 2011.gadam.Atsaucoties uz informācijas avotiem, Handelsblatt raksta, ka MAN no naudassoda izvairīsies, jo tas Briseli pirms četriem gadiem informēja par cenu fiksēšanas karteļa esamību.2011.gadā EK vēstīja, ka tai ir iemesls uzskatīt, ka iesaistītās kompānijas varētu būt pārkāpušas Eiropas Savienības konkurences noteikumus, kas aizliedz karteļu izveidi un ierobežojošo biznesa pasākumu īstenošanu, kā arī dominējošā tirgus stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu.Kravas automašīnu ražotājiem noteiktais naudassods var sasniegt līdz pat 10% no to gada tirdzniecības apjoma.
Par karteļa vadīšanu Eiropas kravas automašīnu ražotājiem draud četru miljardu eiro sods
Eiropas Komisija (EK) varētu sodīt vairākus Eiropas kravas automašīnu ražotājus ar vairāk nekā četru miljardu eiro lielu naudassodu par pretlikumīga karteļa vadīšanu, otrdien vēsta vācu laikraksts Handelsblatt.EK jau novembrī informēja, ka Vācijas Daimler un MAN, Zviedrijas Volvo un Scania, Nīderlandes DAF un Itālijas Iveco tiek turēti aizdomās par pretlikumīga karteļa vadīšanu un gadījumā, ja tiks pierādīta to vaina, uzņēmumiem tiks piemēroti vērienīgi naudassodi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.