Jūlijā tika vēstīts, ka Burberry pērn iznīcināja neiztirgotās drēbes, aksesuārus un smaržas teju 29 miljonu sterliņu mārciņu vērtībā, lai aizsargātu savu zīmolu. Šī ziņa sadusmoja vides aktīvistus. Modes uzņēmumi, tai skaitā Burberry, iznīcina nevēlamas preces, lai novērstu to nozagšanu vai pārdošanu par zemākām cenām.
Burberry atzina, ka jau pārstrādā, atkārtoti izmanto vai ziedo neiztirgotos produktus, un sola šajā procesā ieguldīt lielākas pūles.
Par Burberry lēmumu pārstāt dedzināt liekos krājumus atzinīgi izsakās Greenpeace aktīvisti, sakot, ka "tā ir ļoti gaidīta zīme par domāšanas veida maiņu modes industrijā".
"Ir pienācis laiks visai modes industrijai risināt pārprodukcijas jautājumu tā saknē, samazinot ražošanu un izvērtējot veidu, kā tiek veikta uzņēmējdarbība," uzsver vides aktīvistu organizācija.
Pērn Burberry sāka sadarboties ar uzņēmumu Elvis & Kresse, kas 120 tonnas ādas atgriezumu nākamajos piecos gados pārveidos par jauniem produktiem. Tāpat zīmols izveidojis pētniecības grupu kopā ar Karalisko Mākslas koledžu, lai izgudrotu jaunus, ilgtspējīgus materiālus.
Burberry pašlaik savās kolekcijās izmanto trušu, lapsu, ūdeļu un jenotsuņu kažokus, bet nākotnē sola to pārtraukt.