Tādi uzņēmumi kā YouTube, Microsoft, Twitter un Facebook 89% satura, par kuru saņemtas sūdzības, izvērtē 24 stundu laikā un dzēš 72% satura, kas ir atzīts par nelegālu, norādīja amatpersonas.
2016.gadā, kad uzņēmumi apliecināja atbalstu ES uzvedības kodeksam, šie skaitļi attiecīgi bija 40% un 28%, norādīja Eiropas Komisijas (EK) amatpersonas.
"Kā liecina rezultāti, šīs platformas savas saistības uztver nopietni," preses konferencē sacīja ES tieslietu komisāre Vera Jourova.
Arī Francijas spēļu platforma jeuxvideos.com apliecinājusi, ka pievienojas kodeksam, sacīja komisāre.
Jourova mudināja tīmekļa uzņēmumus uzlabot atgriezenisko saiti ar lietotājiem, kā arī nodrošināt lielāku caurskatāmību attiecībā uz paziņojumiem un materiālu dzēšanu.
Jourova ieteikusi turpināt brīvprātīgu pieeju pēc pēdējā EK izvērtējuma, tomēr norādīja, ka Brisele patur tiesības ķerties pie regulas risinājuma, ja tas būs nepieciešams.
"Cīņa pret nelegālo naida runu tīmeklī nav beigusies," viņa uzsvēra.
Ezis
reptilis