Google nekavējas reaģēt uz izmaiņām tirgus struktūrā un lietotāju paradumos, tāpēc aktīvi veic mērķēto reklāmu pielāgošanu mobilo ierīču formātiem. Tāpat optimizēts Google meklētāja algoritms, padarot to "draudzīgāku" viedtālruņiem un planšetdatoriem. Kompānija arī laidusi klajā mājaslapu izstrādātājiem paredzētu rīku, kas ļauj priekšskatījumā aplūkot, kā viņu izstrādātā vietne izskatīsies mobilajā ierīcē.
Desmit valstīs mobilā Google pārtrumpojusi stacionāro
Desmit pasaules valstīs, tostarp ASV un Japānā, Google pakalpojumus nu visbiežāk izmanto tieši mobilajās, nevis stacionārajās ierīcēs, vēsta tehnoloģiju portāls The Verge. Pārējās astoņas valstis, kurās mobilās ierīces šajā rādītājā pārtrumpojušas galda datorus, interneta pakalpojumu gigants neatklāj.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.