Karsējot tabaku, nevis to dedzinot, tiek samazināta dažādu kaitīgo un potenciāli kaitīgo ķīmisko savienojumu rašanās. Tādēļ IQOS lietošana potenciāli var samazināt risku smēķētājiem, kas pāriet uz šiem produktiem, nevis turpina smēķēt cigaretes, norāda tabakas izstrādājumu ražotājs.
"Smēķētāji meklē produktus, kuri piedāvā garšu, rituālu un baudu, ko viņi gūst no cigaretēm, taču ar ievērojami mazāku kaitīgu vielu saturu nekā cigarešu tabakas dūmos," norādījis PMI pārstāvis Tonijs Snaiders. "Pēc vairāk nekā 10 gadus ilgušajiem pētījumiem un izstrādes darbiem šodien mūsu rīcībā ir gan zinātne, gan tehnoloģijas, kas padara šos produktus par realitāti pasaules 1,1 miljardam smēķētāju," viņš piebildis.
IQOS karsējamās tabakas sistēma ir viens no četriem PMI bezdūmu produktiem, kas radīta, lai apmierinātu pieaugušo smēķētāju prasības un mainīgo gaumi. IQOS tika izstrādāta 2014. gadā, un sagaidāms, ka 2017. gadā būs pieejama 30 valstīs.
Kopš 2008. gada PMI nodarbina 400 zinātnieku un ekspertu un ir investējusi vairāk nekā trīs miljardus ASV dolāru (vairāk nekā 2,8 miljardus eiro) pētījumos, produktu izstrādē un zinātniskajā pamatojumā. Zinātnisko pētījumu rezultāti, novērtējot IQOS potenciālu samazināt risku, ir ļoti daudzsološi, un uzņēmums piedāvā dalīties ar savu zinātnisko metodoloģiju un atklājumiem, lai trešās puses varētu tos pārbaudīt. 2016.gada decembrī PMI iesniedza IQOS kā tabakas produkta ar pārveidotu risku pieteikumu ASV Pārtikas un zāļu pārvaldes (FDA) Tabakas produktu centrā.
“Mēs ar optimismu skatāmies nākotnē, un arvien aktīvāk strādājam, lai pārietu no cigarešu ražošanas uz mazāk kaitīgām alternatīvām. Tā ir milzīga iespēja pozitīvi ietekmēt sabiedrības veselību, piedāvājot labākas alternatīvas nekā smēķēšanas turpināšana, taču mēs nevaram to izdarīt vieni paši. Sabiedriskās veselības speciālistu, zinātnieku un regulējošu iestāžu līdzdalība ļoti būtiski paātrinās pāreju no cigaretēm uz bezdūmu produktiem,” atzīmējis Snaiders.
Philip Morris International Inc. (PMI) ir pasaules vadošā starptautiskā tabakas kompānija, kas ražo sešus no pasaules 15 vadošajiem zīmoliem un izplata savu produkciju vairāk nekā 180 tirgos.