PayPal savu paziņojumu izplatīja piektdien pēc ASV biržu slēgšanas, neatklājot konkrētus iemeslus lēmumam izstāties no Libra Association.
Bloomberg un citi mediji šonedēļ vēstīja, ka spēcīgā politiskā pretestība un regulatoru bažas varētu aizbaidīt daļu no Facebook partneriem Libra projektā.
"Mēs joprojām atbalstām Libra centienus un ceram uz tālāku dialogu par veidiem kā nākotnē varētu sadarboties," teikts PayPal izplatītajā paziņojumā.
Kompānija uzsvēra, cik nozīmīga ir tās ilgstošā un augsti novērtētā partnerība ar Facebook.
Medijos izskanējis, ka arī Visa, Mastercard un Stripe apsver iespējas aiziet no kriptovalūtas veidošanas projekta.
Facebook jūnijā paziņoja, ka nākamgad laidīs klajā savu kriptovalūtu. Sociālo tīklu kompānija un vēl 28 partneri, tostarp Mastercard, PayPal Holdings, Lyft un Uber Technologies, jaunās valūtas pārvaldīšanai veidojot Šveicē bāzētu organizāciju Libra Association.
Plašsaziņas līdzekļos izskanējis, ka par ambiciozā projekta īstenošanu atbildīgais Deivids Markuss ir teicis, ka oficiālais Libra Association biedru saraksts tiks paziņots nākamnedēļ.
"Es varu jums pateikt, ka mēs ļoti mierīgi un pārliecināti strādājam, lai novērstu pamatotās bažas, ko raisījusi Libra, mudinot sarunas par digitālo valūtu vērtību," Markuss šonedēļ rakstīja tviterī.
Amatpersonas ir paudušas bažas par to, kā jaunā valūta tiks regulēta, jo īpaši par to, kā tā ievēros regulējumu par cīņu pret naudas atmazgāšanu un terorisma finansēšanu, kā arī datu privātuma nosacījumus. Tāpat saistībā ar Libra ir bažas, ka cilvēki krīzes gadījumos varētu atteikties no nacionālās valūtas, kas sarežģītu valdību centienus pārvaldīt ekonomiku.
Facebook ir solījusi, ka Libra dos iespēju iepirkties tiešsaistē un saņemt finanšu pakalpojumus vairāk nekā vienam miljardam pilngadīgu cilvēku, kuriem nav konta bankā un kas izmanto nebanku finanšu pakalpojumus, piemēram, tā dēvētos ātros kredītus.
Libra un ar to saistītais digitālais maks Calibra sniegs Facebook iespējas integrēt finanšu pakalpojumus savā piedāvājumā, paplašinot savu tirdzniecības platformu un ļaus mazajiem uzņēmumiem iegādāties reklāmas izvietošanas iespējas sociālajā tīklā.