Tiekat raksturots kā cilvēks, kurš ar lielu entuziasmu ne tikai piedāvā, bet arī īsteno dzīvē jaunu iepirkšanās centru filosofiju. Kāda ir šīs filosofijas būtība?
Ceļš, pa kuru visā pasaulē dodas iepirkšanās centru industrija, tajā skaitā Eiropā un tagad arī Baltijas valstīs, ir saistīts ar faktu, ka visur strauji attīstās e-komercija. Mūsdienās faktiski jebkuru preci iespējams iegādāties ar interneta starpniecību, tajā skaitā izmantojot viedtālruni. Baltijas valstīs šī tendence vēl nav tik izteikta kā, piemēram, Lielbritānijā, taču tā nemainīgi pieņemas spēkā arī pie mums. Attiecīgi iepirkšanās centriem šodien un rīt ir jāpiedāvā patērētājiem kaut kas tāds, ko viņi nevar nopirkt internetā. Tas nozīmē nepieciešamību ievērojami vairāk uzmanības pievērst izklaidēm, dažādām brīva laika pavadīšanas aktivitātēm, turklāt tas viss jāpiedāvā atbilstošā, pievilcīgā vidē, kuras nozīme šodien ir kļuvusi daudz lielāka nekā pirms pieciem vai desmit gadiem. Tas ir galvenais iemesls, kamdēļ jaunās paaudzes iepirkšanās centri vēlas radīt pircējiem sajūtas, ka viņi šajos centros staigā pa pilsētas ielām, pa parkiem, pa vecpilsētām. Lai cilvēkiem pazustu sajūta, ka viņi atrodas kādu mākslīgi būvētu koridoru labirintā. Tas nozīmē, ka centros ir nepieciešami lielāki laukumi, vairāk telpas, augstāki veikalu logi.
Šis Tallinas rajons atrodas 40 metrus virs jūras līmeņa, pati ēka ir 35 metrus augsta, un uz tās jumta atradīsies vienīgais šāda veida – izvietots uz lielveikala jumta – panorāmas rats Eiropā. Līdz šim ir realizēti tikai pieci šādi projekti un visi Āzijas valstīs, tā ka šis būs arī pirmais panorāmas rats uz lielveikala jumta aiz Āzijas robežām un augstākais panorāmas rats Baltijas valstīs. Eiropā augstākais tas gan nebūs, un ar, piemēram, Londonas panorāmas ratu mēs nekonkurēsim. Panorāmas rata augstums būs 45 metri (salīdzinājumam – Siguldas panorāmas rata augstums ir 30 metri – A. S.)
Visu interviju lasiet trešdienas, 22. novembra, avīzē Diena!
Geji ir
pārcilvēks