Kā stāstīja Mors, nevar salīdzināt to, kas notiek tādās "stārtapu" jeb iesācējuzņēmumu mekās kā Sanfrancisko, ar to, kas notiek Latvijā. "Tur viss notiek pavisam citos mērogos, apjomi ir pavisam citi," stāsta Mors. "Protams, tur tas viss arī ir jau ilgi attīstījies."
"Bet, no otras puses, tur ir citas problēmas - grūti algot programmētājus, ļoti trūkst tieši tehnisko cilvēku," turpina Mors. "Lai dabūtu labu programmētāju, vajag tērēt 150 000 līdz 300 000 dolārus gadā."
"Te par to pašu naudu var veselu komandu noalgot," piebilst Mors.
Mors norāda, ka Latvijā biznesa uzbūvēšanai ir nepieciešamas daudz mazākas izmaksas gan algu, gan dzīvošanas ziņā. "Bet nu, protams, ja domā par finanšu piesaisti, nevar salīdzināt to, kas notiek šeit vai Sanfrancisko, vai Londonā," stāsta Mors. "Bet tajā pašā laikā Latvijā pēdējos gados attīstās "stārtapu" vide un viss notiek."
SIA MaxTraffic piedāvā klientiem platformu reklāmas kampaņas veidošanai mājaslapās, kas ļauj pēc mārketinga speciālista izvēlētiem parametriem parādīt izvēlētajam klientam vēlamo informāciju. "Piemēram, sistēma redz, ka klients grasās pamest vietni vai jau dažas minūtes kavējas vienā lapā, un šajā brīdī ekrānā parādās logs, kas aicina vai nu pierakstīties jaunumu saņemšanai savā e-pasta adresē, vai doties uz kādu akcijas lapu un tamlīdzīgi," par pakalpojuma darbību stāsta Mors.
"Rezultātā palīdzam interneta veikaliem iegūt vairāk pirkumus un dabūt kādu atdevi no svārstīgajiem apmeklētājiem," piebilst Mors.
Uzņēmuma klientu lokā ir 50 uzņēmumi no Baltijas valstīm un Rietumeiropas, kā arī atsevišķām valstīm citviet pasaulē. Latvijā uzņēmuma klientu vidū ir lielākie interneta veikali, kā arī vairāki ātro kredītu pakalpojumu sniedzēji.