Vēstulē Igaunijas Ekonomikas ministrijai norādīts, ka Ecolines autobusu reisi netiek veikti punktuāli, kas rada haosu termināļa darbā.Ecolines reisu grafiks ir ļoti blīvs, tādēļ gadījumos, kad pilsētā ir satiksmes sastrēgumi, problēmas uz robežas vai pasliktinās satiksmes apstākļi, Ecolines autobusi ierodas vēlāk un autoostai ir grūtības atrast brīvu pieturvietu pasažieru uzņemšanai, teikts vēstulē.Vēstulē ministrijai pievienots ziņojums, kurā rakstīts, ka 2012.gadā trešā daļa Ecolines reisu Tallinas autoostā ieradās pārāk vēlu. Lielākā kavēšanās sasniedza 58 minūtes.Savukārt _Ecolines i_zpilddirektors Andris Podgornijs norāda, ka šādas problēmas ir visiem pasažieru pārvadātājiem Tallinas autoostā, bet Osula ministrijai sūdzas tikai par Ecolines.
Podgornijs skaidroja, ka galvenā problēma ir pārāk īsais autoostas piešķirtais laiks pasažieru apkalpošanai Tallinā - tikai 15 minūtes, taču pārvadātājam esot jāpārbauda gan pasažieru pases, gan biļetes. Tāpēc arī "Ecolines" ir vērsies ar sūdzību Igaunijas Ekonomikas ministrijā.
Podgornijs uzskata, ka šis strīds atrisināsies pozitīvi, bizness netiks ietekmēts, savukārt Ecolines un autoosta nonāks pie kopsaucēja. Viņš skaidro, ka tajās autoostās, kuras pieder vienam no pārvadātājiem, vienmēr rodoties problēmas, tāpēc jautājums tiekot risināts Igaunijas ministrijā, kas arī piešķir pārvadātājiem licences. Tāpat tiekot iesaistīti Igaunijas mediji.
Ecolines ir kļuvusi pārāk liela starptautiskajiem konkurentiem un Hugo Osula izmanto savu ietekmi, lai izspiestu kompāniju no tirgus, sacīja Podgornijs.
Pēc viņa sacītā, problēmas sākās, kad Ecolines kļuva par spēcīgu konkurentu Osulas uzņēmumiem maršrutā Tallina-Sanktpēterburga.
"Ziemassvētku laikā Osula sacīja, ka viņa Lux Express pārvadāja 9000 Krievijas tūristus uz Tallinu. Mēs pārvadājām 6000. Ja ņem vērā, ka biļete maksā 30 eiro, tā ir diezgan ievērojama naudas summa," sacīja Podgornijs.
"Tā kā mēs esam vienīgie nopietnie konkurenti starptautiskajos pārvadājumos, ar Osulu ir daudz problēmu," sacīja Podgornijs.
Viņš arī apsūdzēja Tallinas Autobusu termināli negodīgā rīcībā pret Ecolines, piemēram, piespiežot kompānijas autobusiem izmantot tālākās pieturvietas, savukārt Osulas kompānijas var izmantot pieturvietas, kurām vieglāk piekļūt.
Andress Osula noliedza šīs apsūdzības.
"Atšķirībā no Latvijas amatpersonām, kas apsūdzētas oligarhijā, Igaunija ir spējusi samērā labi organizēt savu sabiedrisko transportu un noteikumus, līdz ar to šādu negodīgu apiešanos, kurā Ecolines apsūdz Tallinas Autobusu termināli, var ļoti viegli un skaidri atklāt," sacīja Andress Osula.