Tehniskas problēmas
Par gadījumu, kad pēc atlidošanas no Madrides pasažieriem Rīgas lidostā bagāžu nācies gaidīt vairāk nekā stundu, pagājušajā nedēļā sociālajā tīklā Facebook informēja Voldemārs Muižnieks. Viņa uzņemtajā fotogrāfijā redzams, ka tā reisa pasažieriem, kuram pēc saraksta bija jānolaižas plkst. 22.00, bagāža bija jāgaida līdz plkst. 23.45. Muižnieks Dienai gan precizē, ka lidmašīna patiesībā nolaidusies plkst. 22.36, tomēr bagāža vienalga bijusi jāgaida vairāk nekā stundu.
Zitcers Dienai skaidro, ka šajā konkrētajā gadījumā pasažieriem nācies tik ilgi gaidīt tāpēc, ka pēc nosēšanās ticis konstatēts – ir aizsalis lidmašīnas bagāžnieks, un nācies piesaistīt tehniķus, lai problēmu atrisinātu.
Viņš arī atzīmē, ka biežāk problēmas ar bagāžas piegādi mēdz gadīties vasarās, īpaši stundās, kad lidojumu intensitāte mēdz būt ārkārtīgi augsta, sasniedzot maksimālo Rīgas lidostas kapacitāti. Vasarās tie esot svētdienu vakari, kad ir ap 30 lidojumiem stundas laikā. "Tas ir milzīgs pasažieru skaits! Ja mēs pieņemam, ka viena lidmašīna atved aptuveni 100 cilvēku, tad tie ir 3000 cilvēki vienā stundā," uzsver Zitcers.
Cilvēku trūkums
Problēmas sagādājot arī cilvēkresursu trūkums. Īpaši aktuāli tas esot vasaras periodā, jo, pēc Zitcera teiktā, daudzi no jauniešiem, kas uzņēmumā strādājuši pie bagāžas piegādes, iestājoties siltiem laikapstākļiem, grib atpūsties un labprātāk nokārto sev bezdarbnieka statusu, lai par to vēl saņemtu naudu.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena pirmdienas, 7. janvāra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!
Apčidrinskis
ee