Visi pasažieri, kuri iegādājušies biļetes līdz šī gada 31.janvārim un tās nav paspējuši izmantot, līdz 2016.gada 31.janvārim var doties uz Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centru, kur tiks noformēta atmaksa 100% apmērā. Gadījumā, ja klients arī turpmāk vēlēsies izmantot sabiedrisko transportu, neizmantotās biļetes ar piemaksu varēs samainīt pret jaunām.
Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru darba dienu: plkst.9.00 - 19.00, sestdienās no plkst.10.00 – 16.00, svētdienās Spīķeru ielā 1 no plkst. 10.00 līdz 16.00. Klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā 49/53 darba laiks: darba dienās no plkst. 8.00 līdz 19.00, sestdienās no plkst. 10.00 līdz 15.00.
Plašāku informāciju par Rīgas satiksmes piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv.