Saskaņā ar Gemius datiem pirkumus internetā gandrīz katru mēnesi veic 23% aptaujāto, dažas reizes gadā to dara 35% respondentu, bet 18% internetā iepērkas reizi gadā vai retāk.
Salīdzinot ar šo periodu pirms gada, interneta lietotāju skaits, kas iepērkas internetā, ir pieaudzis par 5%, bet to skaits, kas internetā neiepērkas vispār, sarucis līdz 24%.
Tāpat pētījuma dati atklāj, ka vairāk nekā puse no pircējiem ir vecumā no 24 līdz 44 gadiem, kā arī to, ka internetā vienlīdz aktīvi iepērkas gan vīrieši, gan sievietes.
Pētījuma pamatā ir gemiusAudience pētījuma dati par interneta lietotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas jūnijā pārlūkojuši internetu no datoriem.
gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.