Laika ziņas
Šodien
Sniegs
Rīgā +1 °C
Sniegs
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

Pa jauno ceļu apkārt Saulkrastiem

Turpmāk autobraucējiem vairs nebūs jāripina nelielā ātrumā cauri Saulkrastiem gandrīz 17 km garumā, jo, sākot ar ceturtdienu varēs izmantot jauno Saulkrastu apvedceļu, tādējādi ievērojami atslogojot pilsētu no intensīvas satiksmes. No Lilastes līdz Dūčiem divu gadu laikā izbūvēja 20,2 kilometrus garu autoceļu ar 11,5 metru platu asfaltbetona segu, kā arī pievedceļus ar pilsētu 13 kilometru garumā.

Apvedceļā uzcēla sešus tiltus pār Inčupi, Ķīšupi, Aģi, Pēterupi un divus pār Mazupīti, septiņus divlīmeņu satiksmes pārvadus ar apgaismojumu, divus tuneļus pie Inčupes kompleksa un Ķīšupes stacijas, kā arī 4,4 kilometrus garu veloceliņu. Dažviet izbūvēja prettrokšņu sienas, blīvžogus un metāla sieta žogus, iestādīja egļu dzīvžogus. Projekta gaitā rekonstruēja arī esošo Saulkrastu ceļu posmā no Lilastes līdz Skultei, Dienai pastāstīja Latvijas Valsts ceļi preses pārstāve Daiga Mežapuķe. Ja cauri Saulkrastiem drīkst braukt ar ātrumu 50 km/h, pa jauno apvedceļu varēs traukties ar ātrumu līdz pat 100 km/h, tādējādi ļaujot krietni ietaupīt gan ceļā pavadīto laiku, gan degvielu. Apvedceļa izbūvē izmantoti valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļi 79,4 miljonu latu apjomā. Darbi gan mazliet aizkavējās strauji pieaugošo būvniecības izmaksu dēļ, jo pabeigt projektu plānoja jau pērn. Arī 31,25 miljonus latu autoceļa E67 posma Skulte-Svētciems pārbūvei izmantoja no valsts budžeta un Kohēzijas fonda līdzekļiem. Turpmāk no Skultes līdz krustojumam ar ceļu Kocēni-Limbaži-Tūja asfalta seguma platums būs 11 metri, bet no šī krustojuma līdz Svētciemam - 8 metri. Pusotra metra platas neasfaltētas nomales būs visā ceļa posma garumā. Uzbūvēti arī jauni tilti pār Liepupi un Vitrupi, kā arī veloceliņš 2,7 km garumā. Ierīkots arī ceļa apgaismojums, piemēram, Liepupē pie Minhauzena muzeja un Vitrupes šķērsojuma zonā, kā arī stāvlaukumi pie Liepupes baznīcas. Savukārt Tūjas aplis ir pārbūvēts par parastu krustojumu bez bremzēšanas joslām. Šis ir vēl viens no pabeigtajiem Via Baltica (E67) autoceļa pārbūves posmiem atbilstoši Eiropas līmenim. Kā pirmais no īstenotajiem projektiem bija ceļa posma Gauja-Lilaste rekonstrukcija, vēlāk pilnībā pārbūvēja ceļa posmu Rīga-Baltezers-Ādaži.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas