No 10. februāra plkst. 16.00 līdz 13. februāra plkst. 6.00 nebūs pieejama internetbanka un citi elektroniskie pakalpojumi. Tas nozīmē, ka šajā laikā nebūs iespēja veikt maksājumus internetbankā, kā arī veikt autorizāciju ar internetbanku interneta veikalos vai pakalpojumu sniegšanas vietnēs.
Svētdien, 12. februārī, no plkst. 22.00 līdz plkst. 23.00 nebūs pieejami SEB bankas bankomāti, kā arī norēķini ar SEB bankas maksājumu kartēm.
SEB bankas filiāles tirdzniecības centros un informatīvais tālrunis 26668777 nodrošinās aktuālo informāciju par sistēmas nomaiņas procesu, taču citu pakalpojumu sniegšana, kas saistīta ar sistēmas nomaiņu, būs ierobežota.
SEB banka atgādina, ka internetbanka tiek izmantota ne tikai kā vietne maksājumu veikšanai, bet arī kā autorizācijas līdzeklis tādās vietnēs kā www.latvija.lv dažādu valsts pakalpojumu izmantošanai. Tāpat internetbanka kā autorizācijas un maksāšanas līdzeklis tiek izmantota virknē interneta veikalu, tāpēc banka aicina visus klientus laicīgi plānot maksājumu vai pirkumu veikšanu, izmantojot internetbanku.
Pamanāmākais ieguvums SEB bankas klientiem pēc jaunās sistēmas ieviešanas būs jaunā internetbanka, kurai būs jauns dizains un plašākas iespējas. Sistēmas maiņa tiek veikta ar mērķi stiprināt SEB bankas IT un digitālo risinājumu attīstību un nodrošināt vienotu IT sistēmu SEB grupas bankām visā Baltijā.