Viņš skaidro, ka šie uzņēmēji "skraida, melo, stāsta pekstiņus". Viņi domājot ar šo stilu pārliecināt valdību un pašvaldību mainīt viedokli.
Jautāts, kuri tad ir uzņēmuma īpašnieki, pārvaldnieks norāda, ka ostai to neviens nesaka. "Varbūt vakar akcijas pārdeva. Es godīgi nevaru zināt. Vakar pārdeva un šodien skries ar cirvi, un teiks, es tur vairs neesmu," skaidro Loginovs, norādot, ka to intereses pārstāvot Ralfs Kļaviņš un Raivis Veckāgans.
Loginovs prognozē, ka arī otrs nomnieks tomēr parakstīs līgumu par jaunas Krievu salas infrastruktūras izmantošanu. "Kaut kad parakstīs, es nešaubos nevienu dienu. Viņi nepieļaus, zinādami, ka Krievu salā terminālis būs, to atdot kādam citam. Kaut vai tas tukšs stāvēs. Jāatrod kopsaucējs," skaidro pārvaldnieks.
Uzņēmēji varot daļu kravas atstāt pilsētas centrā, un tad kopīgiem spēkiem mainīt šos birokrātiskos, ekonomiski neizdevīgos privātā termināļa konstrukcijas būvniecības nosacījumus, lai netiktu uzņēmējiem uzspiesti tik lieli ieguldījumi. Uzbūvēt privāto termināli varot par 15 miljoniem eiro, lai gan vides prasību dēļ pašvaldība prasot celt 70 miljonu eiro vērti termināli.
Kā ziņots, Loginovs uzskata, ka satiksmes ministrs Anrijs Matīss (Vienotība) patlaban, visticamāk, pilda Krievu salas viena no potenciālajiem nomniekiem - Rīgas Centrālā termināla (RCT) - advokāta funkciju un cenšas šo projektu apstādināt, jo nomniekam nav izdevīga Krievu salas projekta tālāka realizācija.
Viņš apgalvo, ka Eiropas Savienības (ES) līdzekļu nauda nav apdraudēta un kravas no Rīgas ostas neaizies, ja valsts pārstāvji netraucēs ar filozofiskiem apcerējumiem par pastāvošiem riskiem apgūt naudu.
Kā ziņots, šonedēļ tika sasaukta Rīgas brīvostas valdes sēde, kurā četri valsts pārstāvji bija rosinājuši no amata atbrīvot Loginovu, jo viņš neesot noteiktajos termiņos ievērojis Krievu salas projekta rīcības plānu, tā rezultātā jau otro reizi atbildīgajām iestādēm radot pamatu apturēt ES fondu līdzfinansējumu projektam un radot brīvostai jaunusfinanšu riskus. Loginovs amatā tomēr palika.