Viņaprāt, šāds lēmums ir stratēģiski aplams, jo valsts un sabiedrības interesēs ir palielināt cilvēku vēlmi izmantot vilcienu pārvadājumus savos ikdienas braucienos un samazināt autotransporta plūsmu Rīgā un Pierīgā.
Vienlaikus viņš piebilda, ka stacijas "Rumbula", "Dārziņi", "Cena" un "Inčupe" ir pietiekami aktīvi izmantotas, un tām ir arī potenciāls būt vairāk izmantotām nākotnē, kad satiksme saistībā ar jauno vilcienu kursēšanu būs intensīvāka.
Linkaits norādīja, ka vēl pērn dati neliecināja par nepietiekamu pasažieru plūsmu. Ja Pierīgas pieturas salīdzina ar intensīvi izmantotām stacijām Rīgas teritorijā, tad pasažieru skaits ir mazāks, vienlaikus Dārziņu un Cenas stacijas pasažieru skaits ir samērojams ar jebkuru lauku staciju, un tām ir potenciāls tikt izmantotām vairāk, uzsvēra bijušais ministrs.
Komentējot SAP ideju, ka nākotnē stacijas varētu atjaunot un integrēt Rīgas metropoles areāla sabiedriskā transporta sistēmā, Linkaits uzsvēra, ka paradumu maiņa jāvada ļoti uzmanīgi, jo paiet zināms laiks, kamēr cilvēki pierod.
Bijušais satiksmes ministrs atbalsta to, ka Inčupes stacija būtu jāpārvieto tuvāk apdzīvotajai vietai, bet kamēr tas nav izdarīts, viņaprāt, esošā pietura, sevišķi vasarā, kad cilvēki brauc uz vasarnīcām un jūru, kā arī ogot un sēņot, būtu jāatstāj. Pie tam Inčupes stacijas pārvietošana neesot tuvāko gadu jautājums, jo šobrīd primāra ir 48 paaugstināto pasažieru platformu pārbūve, kas jāpabeidz līdz 2023.gada beigām.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka saistībā ar nelielo pasažieru plūsmu Sabiedriskā transporta padome nolēmusi līdz šā gada beigām slēgt dzelzceļa pieturu "Cena" Jelgavas līnijā, "Kūdra" Tukuma līnijā, "Dārziņi", "Rumbula" un "Kaibala" Aizkraukles līnijā un "Inčupe" Saulkrastu līnijā.
Tāpat ziņots, ka līdz 2023.gada beigām VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) modernizēs 48 paaugstinātās pasažieru platformas un ar tām saistīto infrastruktūru dzelzceļa iecirkņos Rīga-Krustpils, Rīga-Skulte, Rīga-Tukums un Rīga-Jelgava.