Latvijā projekts notiks, izmantojot sociālos medijus, kuri tieši un bez skolotāju vai vecāku starpniecības atraktīvi uzrunās jauniešus. Viedtālrunī ar sociālā tīkla Snapchat palīdzību projekta dalībnieks nokļūst īpašā šim satiksmes projektam izveidotā mājas lapā, kur jaunietim tiek piedāvāts virtuāls ceļojums no skolas uz ballīti pie Pablo (#BallītePiePablo). Lai nokļūtu galapunktā, ceļā jaunietim jāpieņem satiksmes drošības prasībām atbilstoši lēmumi, piemēram, jāuzliek atstarotājs, riteņbraucējam jāuzvelk atstarojošā veste, jāpārbauda velosipēda tehniskais stāvoklis, jāuzvelk ķivere un kopumā jāievēro satiksmes noteikumi, it īpaši, apbraucot stāvošu automašīnu vai šķērsojot gājēju pāreju. Dalībnieku vidū, kuri nokļūs uz Pablo ballīti, tiks izspēlēta loterija, un desmit jaunieši saņems īpašus tumsā spīdošus apavus. LAMB cer uz 10 000 jauniešu dalību šajā konkursā.
"Jaunieši ir jāuzrunā jauniešu valodā, tādēļ mūsdienīgu sociālo tīklu izmantošana būs dalībniekiem saistoša un efektīvāk veicinās izpratni par drošību uz ceļa," uzskata LAMB prezidents Juris Zvirbulis.
Katru gadu uz Eiropas ceļiem bojā iet vairāk nekā 800 bērni un jaunieši vecumā līdz 15 gadiem un vairāk nekā 100 000 gūst ievainojumus. Latvijā 2015. gadā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 446 bērni un jaunieši, kas ir līdzīgi kā iepriekšējos gados. Savukārt bojā gājušo bērnu un jauniešu skaits ir pieaudzis no septiņiem 2014. gadā līdz 11 pērn. Tas liecina, ka Latvijā šajā jomā vēl daudz darāmā, un LAMB projekts #SpīdiTumsā ir sabiedrībai vitāli nepieciešams. Drošība uz ceļa ir sabiedrības kopēja atbildība, kuras stiprināšanā jāiesaistās un jāsadarbojas visiem satiksmes dalībniekiem, pauž LAMB.
Projektu finansiāli atbalsta OCTA/LTAB.