Komentāros citi interneta lietotāji minējuši vēl vairākas stacijas, kur šāda situācija ir ikdienišķa, – Brasa, Skrīveri, Lielvārde, Sigulda u. c. Pati Eniņa ne pirmo reizi sociālajos tīklos vērsusi uzmanību uz to, ka šādas situācijas atkārtojas dažādās diennakts stundās, un šie ieraksti bijuši par pamatu publikācijām medijos. Komentāros minētas arī citas bīstamas situācijas, piemēram, kad pasažierim jāatrodas starp stāvošu un strauji braucošu vilcienu uz šauras platformas. Taču gan Latvijas dzelzceļa, gan Satiksmes ministrijas atbildes Dienai liecina, ka ne Zanei, ne citiem iedzīvotājiem tuvākajā laikā nav cerību uz atbildīgo personu izpratni.
Pasažierus apkalpojošā uzņēmuma Pasažieru vilciens pārstāve Agnese Līcīte Dienai atzīst, ka problēma pastāv un ir pārrunāta ar Latvijas dzelzceļa (LDz) pārstāvjiem, tomēr viņa mudina prasīt par situācijas risinājumu tieši LDz. Pasažieru vilcienu kustības grafiki LDz ir zināmi, norāda Līcīte. Savukārt LDz korporatīvās komunikācijas projektu vadītāja Ella Pētermane Dienai norāda, ka "minētajā gadījumā kravas vilciena sastāvs bija aizšķērsojis gājēju pāreju, taču nebija aizšķērsota pārbrauktuve, ko iedzīvotājiem ir iespējams izmantot sliežu ceļu šķērsošanai". Kad šāda pati atbilde tika ievietota Facebook, iedzīvotāji gan norādīja, ka apiet apkārt kravas sastāvam nav bijis iespējams laika trūkuma dēļ.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena ceturtdienas, 24. oktobra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!
Ezeriela
rūgtā patiesība
Aha,