"Ieguldīsim ne tikai jaunās ražošanas līnijās, bet arī strādāsim ar zinātniekiem, lai samazinātu izdevumus vienas barības vielas vienības saražošanai. Tāpat ļoti lielu vērību pievērsīsim iepakojuma svara samazināšanai. Plānojam, ka spēsim paplašināt patlaban esošo 60-80% tirgus daļu vēl par vismaz dažiem procentiem, kā arī startēsim jaunos tirgos Centrāleiropā, Tālajos Austrumos un Āfrikā," sacīja Veinbergs.
"Tas ir viens no mūsu mērķiem piedāvāt vienkāršāk iepakotu produkciju par konkurētspējīgām cenām. Ievest olas ir tikpat viegli kā izvest, līdz ar to "Balticovo" saskaras ar ļoti lielu konkurenci, it īpaši no Lietuvas un Igaunijas puses," atzina uzņēmējs.
Viņš atturējās prognozēt, vai šogad vēl pieaugs visai augstās olu cenas, kas atsevišķos tirdzniecības tīklos pārsniedz vienu latu par desmit olām.
Kā ziņots, šķidro olu ceha būvniecība tika sākta 2010.gadā, investējot apmēram 1,3 miljonus latu. Toreiz kompānijas valdes priekšsēdētājs Arnis Veinbergs "Nozare.lv" sacīja, ka jaunajā cehā tiks ieviestas vismodernākās tehnoloģijas, vienā maiņā apstrādājot no 800 000 līdz vienam miljonam olu.
Olu šķidrā masa tiks pasterizēta un iepildīta dažādos tilpumos - no 20 tonnu cisternām līdz viena kilograma iepakojumam - un tiks piegādāta industriālajiem klientiem Latvijā un Eiropā.
Kā ziņots, "Balticovo" apgrozījums pagājušajā gadā bija 23,33 miljoni latu, kas ir 9% pieaugums salīdzinājumā ar 2010.gadu, kad apgrozījums bija 21,22 miljoni latu, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma peļņa samazinājusies vairāk nekā piecas reizes - no 2,53 miljoniem 2010.gadā līdz 444 063 latiem 2011.gadā.
Pagājušajā gadā ekspluatācijā tika nodota olu pārstrādes ceha ēka un olu pārstrādes iekārta, kā arī rekonstruētas vairākas ēkas, kopumā investējot aptuveni 2,7 miljonus latu.