Šāds lēmums pieņemts, turpinot AS Latfood izveidoto korporatīvās sociālās atbildības programmu, kas paredz daudz stingrāku kritēriju ieviešanu produkcijas ražošanā, marķēšanā un reklamēšanā, nekā to prasa ES direktīvas un vietējā likumdošana.
Memoranda pamata kritēriji ir nereklamēt produktu bērniem līdz 12 gadu vecumam un skolās.
„ Nākamais būtiskais punkts, ko paredz memorands, ir apņemšanās nereklamēt pārtikas produktus skolās, izņemot izglītojošos nolūkos. Ādažu čipsi stingri ievēro memoranda kritērijus visās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs, jo čipsi nav pamatēdiens, bet gan uzkoda, kas uzturā jālieto pārdomāti un sabalansēti, piemēram, baudot atpūtu,” uzsvēra AS Latfood valdes locekle un mārketinga direktore Kristīne Mālniece.