"Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, no ceturtdienas, 19.marta, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti varēs saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs," informēja Neimane.
Lai gan bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts, tajās tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri būs iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālēm būs ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm.
Pieteikt apmeklējumu var, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777.
Ja sarunā ar klientu tiks secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā.
Šāds bankas filiāļu darbības modelis būs spēkā līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināts ārkārtējā situācija, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem, vērojot situācijas attīstību.
Neimane uzsvēra, ka bankas internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem iespējams, piesakoties video konsultācijai internetbankā.
Pēc aktīvu apmēra SEB banka ir trešā lielākā banka Latvijā.
Jautājums
citāts
Pareizaissecinājums