Kā aģentūru LETA informēja "Riga Street Food" organizatori, kategorijā "Labākais publiskais pasākums" festivāls "Riga Street Food" konkurēja ar "Swarovski" gaismas festivālu Vācijā, zinātnes un tehnoloģiju festivālu "Generation Discover" Nīderlandē, "Turkmenbashi International" ostas atklāšanas ceremoniju Itālijā un Starptautiskās jogas dienas atzīmēšanas pasākumu "Yoga by the Bay" Indijā. Par uzvarētājiem kļuva nīderlandieši, bet otrās vietas apbalvojumu saņēma indieši.
"Festivāls "Riga Street Food" norisinājies vien divas reizes, bet jau ieguvis pasaules pasākumu nozares atzinību līdzās tādiem gigantiem kā "Google", "Mercedes", "Oriflame", "Toyota", "Nestle", "adidas", IBM un FIFA," atzīmēja Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja "Live Rīga" sabiedrisko attiecību vadītāja Anna Blaua.
"Ir neizsakāmi liels prieks, ka salīdzinoši neliela mēroga un budžeta festivāls "Riga Street Food" spēj konkurēt pasaules labāko publisko pasākumu kategorijā," norādīja festivāla "Riga Street Food" organizētāju pārstāve, pasākumu producentu kompānijas "Ideju institūts" projektu direktore Elīna Gilnere, piebilstot, ka tas apliecina Latvijas pasākumu industrijas konkurētspēju starptautiskā apritē un dod lielu iedvesmu turpmākiem plāniem. Tajā skaitā attiecībā uz festivālu "Riga Street Food".
"Ļoti novērtēju visu 14 labāko Rīgas restorānu šefpavāru drosmi izkāpt ārpus komforta zonas un ziemas spelgonī pagatavot savas versijas par ielu ēdienu, izmantojot latviskās garšas izjūtas," turpināja zīmolu aktivizācijas un pasākumu mārketinga aģentūras "SponsorKing" vadītāja Ļena Ferstere.
"Riga Street Food" norisinājās šā gada 13. janvārī Kaļķu-Vaļņu ielas krustojumā un, neskatoties uz mīnus 15 grādu salu, piesaistīja gan vietējās, gan ārvalstu publikas interesi. Pasākumu apmeklēja vairāk nekā 10 000 cilvēku.