Līgums paredz sadarbību kravu pārvadājumu organizēšanā Latvijas virzienā, nodrošinot konkurētspējīgu ātrumu un kvalitāti.
"Gadu desmitiem esam veidojuši un pēdējā gada laikā īpaši attīstījuši sadarbību ar Baltkrievijas dzelzceļu – tās ietvaros šogad izveidots un arvien aktīvāk tiek izmantots kravas ekspresvilciens Minska-Rīga, kurš jau pārvadājis vairāk nekā 120 sastāvu. Tomēr uz partnerību ar baltkrievu kolēģiem raugāmies ne tikai divpusējās sadarbības formātā, bet pēdējos gados esam ieguldījuši lielu darbu attiecību izveidē ar kaimiņvalstī topošā industriālā parka Lielais akmens attīstītājiem, kuru darbība nākotnē nodrošinās stabilu kravu plūsmu. Šonedēļ noslēgtais līgums paver jaunas sadarbības perspektīvas un apstiprina LDz prezidenta savulaik teikto, ka Austrumāzijas kravas Latvijai ir daudz tuvāk, nekā esam ieraduši domāt," pēc līguma parakstīšanas norādīja LDz Loģistika valdes priekšsēdētājs Gundars Ābols.
Noslēgtā vienošanās paredz ne tikai savstarpēji izdevīgu preču un pakalpojumu tarifu piemērošanu un sadarbību Lielā akmens projekta ietvaros, bet arī kravu pārvadājumu attīstību no Latvijas uz Ķīnu un no Ķīnas uz Latviju, kā arī tranzītpārvadājumu attīstību, izmantojot multimodālus transporta pakalpojumus.
China Merchants Group ir viena no vadošajām Ķīnas investīciju uzņēmumu grupām un viens no sešiem Lielā akmens investoriem.