Tie Boeing ir visu laiku lielākie ceturkšņa zaudējumi. Pagājušajā nedēļā Boeing paziņoja par vienreizējām izmaksām - 4,9 miljardi dolāru pēc nodokļu nomaksas –, lai samaksātu kompensācijas lidsabiedrībām par reisu atcelšanu un lidmašīnu piegādes kavējumiem saistībā ar regulatoru aizliegumu izmantot 737 MAX.
Aprīlī-jūnijā Boeing ieņēmumi bija 15,8 miljardi dolāru, kas ir par 35,1% mazāk nekā pagājušā gada otrajā ceturksnī. Tas atspoguļo vislabāk pārdotā lidmašīnu modeļa 737 MAX piegāžu apturēšanu.
Tāpat kompānija atlika jaunās tālo reisu lidmašīnas 777X pirmos lidojumus, norādot uz dzinēja problēmām. 777X dzinējus būvē General Electric.
Lidmašīnu Boeing 737 MAX lidojumi martā tika aizliegti pēc divām šī modeļa lidmašīnu katastrofām Indonēzijā un Etiopijā, kas prasījušas 346 cilvēku dzīvības.
Boeing izstrādā programmatūras atjauninājumus, lai atrisinātu problēmas ar automātisko sistēmu Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS), kas tiek uzskatīta par faktoru abās katastrofās.
Kompānija solīja, ka ASV Federālā aviācijas pārvalde (FAA) saņems atjaunināto programmatūras versiju, tiklīdz "būs izpildītas visas pārvaldes sertifikācijas prasības".
Iepriekš Boeing pauda cerību, ka regulatori ļaus atsākt reisus šā gada pēdējos trīs mēnešos, tomēr kompānija atzina, ka tās ir tikai uzņēmuma optimistiskākās aplēses.