Kaut arī klientu līdzekļi ir drošībā, tomēr Swedbank aicina visus klientus pārskatīt savu izvēlēto paroļu drošību.
Drošai parolei būtu jāsastāv no savstarpēji nesaistītiem burtiem un cipariem. Lielākai drošībai banka iesaka izmantot gan lielos, gan mazos burtus, kā arī citus simbolus un pieturzīmes, kā arī vārda vietā izmantot kādu frāzi.
Swedbank atgādina, ka paroles maiņa jāveic pašā internetbankā un ka bankas pārstāvji nekad pie klientiem nevēršas ar aicinājumu sniegt informāciju par internetbankas parolēm vai kodiem.
Klienti, kuriem bloķēta pieeja internetbankai, atjaunot to var piezvanot uz Telefonbanku 67444444.
Swedbank internetbankai ir trīspakāpju drošības sistēma – identifikācijas numurs, klienta izvēlētā parole un kodu kalkulators vai kodu karte. Lai palīdzētu bankai nodrošināt maksimālu aizsardzību, klienti tiek aicināti regulāri mainīt paroli, katru reizi izvēloties jaunu un drošības prasībām atbilstošu paroli.