Zemkopības ministrija atbalstījusi Lauku atbalsta dienesta prettiesisku un labas pārvaldības principam pretēju rīcību. Uz trūkumiem tiesībsargs norādījis arī savā atzinumā. Savukārt Zemkopības ministrija informēja, ka neveiks nekādus pasākumus ieteikumu realizācijai, jo tiesībsarga atzinumam ir rekomendējošs raksturs.
To, ka Zemkopības ministrija nav ievērojusi labas pārvaldības principu, norāda arī Augstākās tiesas Senāts. Tā ieskatā, Zemkopības ministrijai nepieciešams atkārtoti rūpīgi pārdomāt tiesībsarga atzinumā ieteikto un atlīdzināt personai radītos zaudējumus par tiešo maksājumu nesaņemšanu.
2005.gada aprīlī persona vērsās ar iesniegumu Lauku atbalsta dienestā (LAD) par subsīdiju saņemšanu par zīdītājgovīm. LAD, neko neizskaidrojot personai, iesniegumu nereģistrēja un nepieņēma. Savukārt, kad persona vērsās LAD ar jautājumu par subsīdiju saņemšanu, viņai atteica ar norādi, ka ir nokavēts šī iesnieguma iesniegšanas termiņš. Pārsūdzot visās administratīvo tiesu instancēs LAD 2007.gada lēmumu maksājumus nepiešķirt, persona saņem atteikumu lietu izskatīt vispār, jo it kā esot nokavēts 2005.gada aprīļa neesoša LAD lēmuma pārsūdzības termiņš. Tiesāšanās ir ilgusi 6 gadus - līdz 2010.gada decembrim. Tiesībsargs 2011.gada atzinumā konstatēja, ka LAD nerīkojās atbilstoši saviem pienākumiem un ir pārkāpis Valsts pārvaldes iekārtas likumā nosauktos valsts pārvaldes principus, kā arī ieteica Zemkopības ministrijai atlīdzināt pieteicējai ar neizmaksātiem maksājumiem saistītos zaudējumus. Savukārt Zemkopības ministrija, pamatojoties uz to, ka tiesībsarga atzinumam ir rekomendējošs raksturs, nolēma neveikt pasākumus atzinumā norādīto ieteikumu realizācijai. Augstākās tiesas Senāts šī gada 8.maija lēmumā izsaka apsvērumu, ka LAD pienācīgi neizskaidroja personai maksājumu saņemšanas kārtību un ka Zemkopības ministrijai vēlams atkārtoti izskatīt tiesībsarga ieteikumu atlīdzināt pieteicējai ar neizmaksātiem maksājumiem saistītos zaudējumus.