Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +1 °C
Daļēji apmācies
Pirmdiena, 18. novembris
Doloresa, Aleksandrs, Brīve

Ceļu būvnieks: Brūkošie ceļi rada zaudējumus visai sabiedrībai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
er
e
Pie mums ceļus remontē ar domu, ka pēc 2-3 gadiem vajadzēs atkal remontēt. Tā teikt - darbs mūža garumā nodrošināts...
Linda
L
Salīdzini labākos - ātrie kredīti http://www.salidzini.lv/atrie-krediti
1 miljons par km ceļa
1
zaudējumus rada ceļu būves firmas, kuras neievēros strndartus, jebkurs varētu paskaitīt cik kravas no tām kas ir uzrā'ditas pavadzīmes tiešam palik koplietošanas ceļos un cik tiek izvazātas apkārt, nerunājot jau par nereālajām cenām, un smieklīgām divu gadu garantijām. vajadžetu vienu gadu visus ceļu būvētājus paturēt bada maizē, tad varbūt kaut kas mainītos, citādi šiem 'dzekiem joprojām ir treknie gadi
x
x
"otkatu" shēmistiem nav ko dalīt , "biznesa" plāni neienes kāroto un plānoto?
kaut vai
k
Latvijas energoceltnieka figļi migļi ar grāmatvedības dokumentiem 2007-8 g.,meklējiet naudiņu rokā.
tad vienreiz būvējiet nebrūkošus
t
vēl nav kauns rēgoties
Vienotībai
V
Galvenais, ka bļoda tīra. Huļi ceļi vajadzīgi?
vīlies
v
man gadiem ilgi, jau caurkritušā Latvijas Ceļa valdības laikos, visādi bērziņi, gaiļi un birkavi centās ieborēt, ka - ceļi Latvijā ir BIEZĀKIE VISĀ BALTIJĀ! Tagad - ko nu?
....
.
Vēl 1999. g.iebraucot Latvijā no Igaunijas, auto sāka drebēt no bedrainā ceļa. To pašu oeidzīvoju no Lietuvas iebraucot Latvijā. Nezinu kas ar mūsu valsti ir, mums viss ir sliktāk kā kaimiņiem.
autobraucēja
a
es, piemēram, gribu zināt, kur paliek mans ceļu nodoklis, kas 4 gadu laikā ir pieaudzis no 60 latiem uz 110 latiem. maksāju katru gadu pie tehniskās apskates, bet ceļi paliek tikai sliktāki. un ja šo naudu neizmanto ceļiem, tad nesauciet to par ceļu nodokli, bet par budzēta lāpīšanas vai pareksa glābšanas nodokli.
stingrā mamma
s
Poliyiski vinnēt Vienotibu kā Rešes un JL politiskās atraugas varētu kādi asprāši, kuri nodibinātu auto un ceļ lietotāju partiju. Auto, ne tikai privāto un vieglo, ir daudz, pa ceļiem brauc visi, un tiešī Vienotības/JL birokrati un banķieru stutētāji vispirms likvidēja ceļu fondu un kaut cik loģisku degvielakcīzu ienākumu sadali, turklāt tieši finansu ministra Repšes un premjera Dombrovska pirmās valdibas laikā tika uzskrūvēti autoīpašnieku parspīlētie maksājumi CSDD, kuri vēļ ne par gramu vai santimu nav samazināti. Tiešī autoīpasniekiem vajadzētu no politiskās varas atdauzīt kabinetžurku elektorata politķus.
Kristaps
K
Tie, kas te runā par "zagšanu, Lietuvas labajiem ceļiem" utt. vispār rakstus izlasa, ko komentē, vai nē??!!!
Karlo
K
Malacis, pareizi saka, esmu gatavs iet ielās un aizstāvēt līdzekļu atdošanu ceļiem!
httrf
h
Zagt vajag mazaak,tad buus ceļi.
Pievienojos!
P
degvielu, materialus- to pats esmu novērojis. Gada beigās, lai "apgūtu" līdzekļus, atbrauca vecītis, sasprauda mietiņus un izkašāja, grāvi. No 50 metriem grunti aizveda, pārējo izlīdzināja uz vietas. Varu derēt, ka sarēķināja n-tos kubus grunts izvešanu. Tas tā- viens piemērs.
  • 0
  • 0
jautājums
j
konkretizējiet, kuram vajag zagt mazāk? ne jau ceļu būvētāji ierauj nāsīs akcīzi un ceļu nodokli.
  • 5
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē