2015.gads noslēdzās ar ievērojamu - 38% - pieaugumu un 1468 pirmo reizi reģistrētiem automobiļiem ar pilnu masu, kas lielāka par 3,5 tonnām salīdzinājumā ar 1062 auto pirms gada, skaidro asociācijā, uzsverot, ka 2015.gada pieaugums ir ievērojams un tas "nenoliedzami ir ļoti pozitīvs signāls". Tomēr paskatoties uz iepriekšējo gadu datiem, esot redzams, ka šādi pārdošanas dati komerctransporta segmentam ir ļāvuši atgriezties vien pie 2013.gada apjomiem, bet joprojām atpaliekot no 2012.gada 1605 vienībām, gan arī no 2011.gada 1520 reģistrētiem jauniem auto.
Ja 2014.gadā esot bijušas bažas par krīzes otro vilni smagā komerctransporta tirgū, tad 2015.gada dati ļaujot būt optimistiskākiem. Latvijā tradicionāli toni šajā tirgū nosaka automobiļi ar pilnu masu lielāku par 16 tonnām, kas veido līdz pat 94% no visa tirgus. Šis segments esot piedzīvojis stabilu izaugsmi visa gada laikā vien dažos mēnešos reģistrācijām nokrītot zem 100 vienību sliekšņa. Lielajā segmentā līdz šim ir izteikti dominējuši divi skandināvu zīmoli, pa vienam vācu un holandiešu zīmolam - attiecīgi Volvo, Scania, Mercedes-Benz un DAF.
Pagājušajā gadā izmaiņas ir skārušas pirmo trijnieku. Volvo ir izdevies saglabāt izteiktas līderpozīcijas, uz otro vietu paceļoties Mercedes-Benz, bet uz trešo vietu noslīdot Scania un DAF izkrītot no pirmā trijnieka. Vislielākā izaugsme ir bijusi Mercedes - ar 274% pieaugums salīdzinājumā ar 2014.gadu. 2015.gadā ir notikusi arī tirgus koncentrācija, Top 3 zīmoliem ieņemot 88% tirgus daļu salīdzinājumā ar 73% pirms gada. Top 3 modeļi ir Volvo FH, Mercedes-Benz Actros un Scania R450.
Auto asociācijas 2016.gada tirgus prognoze komerctransportam ar pilnu masu lielāku par 3, 5 tonnām ir piesardzīga - 2% pieaugums.