Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +7 °C
Apmācies
Piektdiena, 8. novembris
Agra, Aleksandra
No Attīstības departamenta atbildes netop skaidrs, kāpēc kā pirmā izvēlēta tieši līnija uz Skansti

Ušakovs turpina apgalvot, ka Skanste ir prioritāri attīstāma teritorija

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Sarkanā līnija...
S
tiek vilkta no ielas vidus ass uz abām ielas pusēm? Neaizmirsīsim, ka Senču iela atrodas uz vēsturiskajiem kapiem. Kā kapus var iemainīt pret baznīcu, kas būs baznīcas draudze?
No Delfiem (etiķis) II
N
Tramvaja līnija uz Purvciemu vai Berģiem jebkurā gadījumā būtu saprātīgāks risinājums. Piedevām tas ļautu realizēt ilgi apžļembāto stāvparku ideju. Patreiz par stāvparku pasludinātā stāvvieta Deglava ielā nestrādā tieši ērta transporta neesamības dēļ. Kā pierādijies, tad līdz šim tur vērojams viens (1) auto dienā. Patreiz Rīgā tiek realizēti dažādi apšaubāmi projekti, par kuru lietderību vēl var diskutēt. Tas ir gan ūdeņraža transports, Kr. Barona ielas aplamā rekonstrukcija, neliela 6. tramvaja līnijas posma pārbūve, atkritumu kalns t.s labiekārtošana. Bet vajadzīgi projekti pat netiek pieminēti. Tramvajs līdz Rumbulai, tramvajs līdz Dreiliņiem. A. Saharova ielas savienojums ar Lielvārdes ielu, Dienvidu tilta savienojums ar Vienības gatvi, vai pareizāk sakot ar Jelgavas šoseju.Tāpat gājēju celiņu iekārtošana Purvciemā, kur to daudzās vietās vispār nav, bet esošie ir tādi, ka pa tiem labāk neiet. Tā ka reālo vajadzību ir nelāgi daudz,tikai tās neviens nelobē un tur nevar nejauši nokri
No Delfiem (etiķis) I
N
Neviens no RD skaidrojumiem netur kritiku. Tās cilvēku masas, kuras dodas uz sporta pasākumiem neviens tramvas nespēs uzņemt. Drīzāk tur jādomā par auto stāvvietām. Pie tam, pasākumu laikā stāvvietām jābūt bezmaksas. Arī uz muzeju cilvēki nebrauks bieži un bariem. Un arī pie muzeja vajag auto stāvvietas. Arī runas par jauno centru ir tikai runas. Bet iedzīvotāju skaits tur dramatiski nepieaugs, vismaz ne tuvākajos gados. Un ja sāksies kārtējā krīze, tad izrādīsies, ka tramvaja līnijas izbūvei izlietotā nauda ir izmesta vējā. Kapu šķērsošana arī ir tāda interesanta izvēle. Gan pagrieziens no Kr. Barona ielas, gan Brīvības ielas šķērsošana tikai radīs papildus problēmas pilsētas satiksmē. Pagrieziens no Miera ielas būtu daudz vienkāršāks un ērtāks visiem transporta līdzekļiem.
Jūs esat tik naivi,
J
un domājat, ka viņš rīdzinieku LABĀ raujas? Pūt un palaid!
eksis
e
Bet kādēļ Ušakovs negrib to tramvaju uz Purvciemu? Ar ES naudas kritērijiem izrādās īsti tam nekāda sakara nav. Varbūt nolēmis noslēgt savu pašvaldībvīra karjeru uz tādas naudīgas nots? Loginovs arī gaužas, ka esot jāiet pensijā. Ko tad Ameriks viens pats tagad rīdzinieku labā rausies?
Dadzis
D
Savādāku viedokli nemaz nevarēja sagaidīt, tieši šajā brīdī minētā kvartāla attīstītāji ir vis turīgākie! Bet šajā sakarā mēra viedoklim vispār nav nekāda sakara ar attīstītāju darbiem!
iVars
i
Lai būvē.
.....
.
Jau sāk likties, ka tiešām galvenais mērķis ir izdabūt cauri posmu cauri Latvijas dižgaru kapiem, lai paņirgātos.
valsts droshiba
v
ušakovam vajadzētu pašam ierasties policijas iecirknī un padoties,tas būtu pozitīvi?
Komentārs no Delfiem
K
Viss ir gaužām vienkārši......ja atceramies, ka Skanstes ielā kādreiz bija pašvaldībai piederoša milzīga mazdārziņu teritorija.....tagad to zemi ir privatizējuši domes vadošās koalīcijas atbalstītāji un gaida investoru, kas šīs teritorijas pārpirks. Nodrošinot šim teritorijām tramvaja satiksmi zemes īpašuma vērtība stipri pieaugs. Uz ES naudas un mūsu nodokļu rēķina Saskaņas kabatās sabirs labs kāposts...........
Bumeram
B
Tu piemirsi, ka pagriezienam vajag jau citādu krustojumu. Senču ielas posms garumā ir nebūtisks.
bumers
b
Pat palasot komentārus var redzēt, ka cilvēki ir akli ieciklējušies uz kapiem laipojot līdzi masu medijos pasniegtajai informācijai. Kāpēc neviens nezin, ka Rīgā ir arī 11 tramvaja līnija uz mežaparku no kuras var izveidot atzaru uz Skanstes ielu, ja jau tas tik ļoti nepieciešams! No tramvaja līnijas krustojuma Senču ielā līdz Kr. Valdemāra ielai ir tikai apmēram 200 metri un tālāk līdz Skanstes ielai gandrīz nekas! Var elementāri un lēti uzbūvēt tramvaja sliedes! Vai kāds redz problēmas! Vienīgās problēmas būs tās, ka nevarēs tik daudz naudu nozagt, vai izsaimniekot!!!
! - Nu, jā!
!
Šai izsaukuma zīmei pats nelabais ir par kungu. Ūšakovu ieskaitot. Tāpēc Diena pilna piebezdēta.
bumers
b
Ir jābūt idiotiem, lai ieciklētos uz absurdu - kapu tramvajs. Ir arī 11 tramvaja līnija, no kuras bez lielajiem miljoniem var elementāri uztaisīt pagriezienu uz Skanstes ielu - tas ir tikai pāris simtu metru. Es saprotu tur viss izskatās caurspīdīgāk , nevarēs nozagt milzīgu naudu, vai arī izsaimniekot. Mums Latvijā korupcijas un nekaunīga atklāta zagšana ir aizgājusi pārāk tālu! Latvijā dzīvo apmēram tikai 2 miljoni iedzīvotāju, bet par miljonāriem cilvēki grib kļūt ar zagšanu un korupcijām gada, vai pāris gadu laikā - tas jau ir kļuvis par normu! Tiesā tikai maizes kukulīša nozadzējus. Tautai ir jāsaka savs vārds šiem nekaunīgajiem ierēdnīšiem, sliņķiem, kuri no neveiksminiekiem privātajos biznesos ielīduši ierēdņu struktūrās.
Ušakovam galvenais ir nauda.
U
Ja pašu tur neraks, tad tam var uzspļaut. Ušakova valodā runājot - nahuj. Šī zeme atvieglojumā nopūtīsies, kad šis atbaidošais mūlis no tās būs pazudis.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas