Tādējādi, lai no Jūrmalas puses nokļūtu Ķekavā pa vietējo autoceļu V6, turpmāk apgriešanās manevrs būs jāveic autoceļa A5 un Bauskas šosejas (A7) aplī. Savukārt doties Salaspils virzienā no Ķekavas pa vietējo autoceļu V6 būs iespējams pa jaunizbūvēto Ķekavas apvedceļa pārvadu, kur ir izbūvēts divlīmeņu krustojums.
LVC norāda, ka kreisie pagriezieni ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē, īpaši bīstami tie ir uz tik noslogota valsts galvenā autoceļa kā Rīgas apvedceļš.
Pēc LVC informācijas, satiksmes intensitāte Rīgas apvedceļa (A5) posmā starp Jelgavas šoseju (A8) un Liepājas šoseju (A9) ir vairāk nekā 14 000 transporta vienību diennaktī, no kurām 20% ir kravas transports. Apvedceļa posmā starp Jelgavas un Liepājas šosejām pēdējo sešu gadu laikā notikuši vairāk nekā 65 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši vai ievainoti vairāk nekā 70 cilvēku, bet bojā gājuši trīs.
Lai uzlabotu satiksmes drošību, šogad jūnijā tika likvidēti 32 kreisie pagriezieni no un uz apvedceļu A5.