Kannās ir iesniegti astoņi Ventspils kampaņas pieteikumi sešās dažādās kategorijās - Titāna un integrētā, Mediju, PR, Zīmola satura un izklaides, Tirdzniecības veicināšanas un Dizaina. Katrai kategorijai ir sava žūrija. Kopumā Kannās darbus šogad vērtēs 15 žūrijas, lai izvēlētos labākos no labākajiem. Turklāt tās pārstāvji ir pasaules mēroga reklāmas grandi. Piemēram, digitālās kategorijas žūrijas prezidents ir slavenās Old Spice kampaņas autors un radītājs Ians Taits. Old Spice kampaņa pirms diviem gadiem Kannās ieguva augstāko novērtējumu Grand Prix.
Venti ir nemonitārs norēķināšanās līdzeklis, ko var nopelnīt virtuālajā Ventspils vēstniecībā www.visitventspils.com un tērēt Ventspilī visdažādākajās vietās – sākot ar muzejiem un kafejnīcām, līdz pat viesnīcām un sporta klubiem. Šobrīd apgrozībā ir nonākuši gandrīz 10 miljoni ventu.
Jau ziņots, ka ventu kampaņa šogad ir ieguvusi trīs izcilākos apbalvojumus septītajā radošās izcilības festivālā ADwards, kurā no 233 radošās industrijas darbiem Ventspils venti uzvarēja tautas balsojumā, saņēma Gold ordeni Integrēto kampaņu kategorijā un festivāla Grand Prix.
"Esam gandarīti par veiksmīgo kampaņu, ko realizējām sadarbībā ar aģentūru DDB Worldwide Latvia. Būt atšķirīgiem ir liels izaicinājums. Vienlaikus tas arī parāda, cik patiesībā spējam būt radoši savā domāšanā un inovatīvi ideju realizācijā. Jau iegūto atzinību vērtēju īpaši augstu, jo uzskatu, ka arī publiskai pārvaldei savā darbībā nav jābūt garlaicīgai un tai ir tiesības būt atraktīvai un pievilcīgai mijiedarbībā ar iedzīvotājiem. Apstāties pie sasniegtā nebūtu Ventspils tradīciju stilā, tāpēc virzāmies tālāk," pauda Ventspils pilsētas domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.
Šogad festivāls norisināsies jau 59.reizi un pulcēs ap 9000 delegātu no 90 valstīm. Šogad par Kannu lauvām cīnās vairāk nekā 28 000 pasaules dažādu projektu. Festivāla laikā ar lekcijām uzstājas gan radošākie planētas eksperti, gan arī tādas spilgtas personības kā Marks Cukerbergs, Joko Ono, Kofi Anans, Stīvs Balmers, Bobs Geldofs, Ronaldo un citi.