"Sarežģītākā situācija radās, kad bija mainīgi laika apstākļi: temperatūras svārstības un nokrišņi — sniegs, lietus, un uz ceļiem pastiprināti veidojās apledojums," saka AS Latvijas autoceļu uzturētājs Aizkraukles ceļu rajona Neretas iecirkņa strādnieks Anatolijs Jeremejevs. "Sarukušā finansējuma dēļ ir samazinātas autoceļu kopšanas prasības, piemēram, autoceļam no Valles līdz Neretai. Kādreiz šis posms bija B klases ceļš, bet tagad — C klases, bet tāpat to intensīvi tīrām. Līdz janvāra sākumam nebija tik daudz darba, tad tagad jau nācies vismaz piecas reizes strādāt naktīs," stāsta uzturētājs.
Viņš norādīja, ka lielākas problēmas ir ar zemākās klases ceļiem. "Pašlaik strādājam ar greideru, kam pievienota plāksne, kas uz iebrauktā sniega veido rievas, lai mazinātu slīdēšanu. Vietām ceļi ir ļoti nelīdzeni, tāpēc rievas ir nevienmērīgas, un autovadītājiem tāpat jābūt piesardzīgiem. Uz asfaltētajiem ceļiem rievas vēl neveidojam, to var darīt, ja ir biezāka sniega sega," teic A.Jeremejevs.
"Diemžēl autovadītāji ne vienmēr novērtē mūsu darbu, bieži jāapstājas, jo autobraucēji nepalaiž garām, lai mēs varam samainīties," norādīja AS Latvijas autoceļu uzturētājs pārstāvis.