Kad visi plūdos cietušie ceļi būs salaboti, tiks lemts, vai šo neplānoto darbu dēļ būs nepieciešams papildu finansējums citiem ikdienas uzturēšanas darbiem, paudis Augulis, vēsta uzņēmums Latvijas valsts ceļi.
Vizītes laikā ministrs kopā ar uzņēmuma Latvijas Valsts ceļi valdes priekšsēdētāju Jāni Langi un Latvijas autoceļu uzturētājs valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju Gunti Karpu apsekoja šoseju starp Kārsavu un Rēzekni (A134), kas 24.augusta vakarā tika pārrauta posmā pie Mežvidiem, kā arī atsevišķus vietējos autoceļu un reģionālo autoceļu Viļaka - Kārsava (P45). Vietējam autoceļam Mērdzene - Čeri (V534) ir izskalota caurteka, ko būs nepieciešams mainīt, satiksme ceļa posmā pie Mērdzenes ir slēgta.
Karps norādīja, ka atlikušajos slēgtajos autoceļu posmos darbus varēs sākt tad, kad ūdens līmenis būs krities, un ceļi nebūs pārmitrināti.
Satiksme pašlaik slēgta septiņu valsts autoceļu posmos.
Patlaban ir slēgti sekojošo valsts vietējās nozīmes autoceļu posmi:
V(469) Tilža - Baltinava;
V(478) Upītes - Demerova;
V(534) Mērdzene - Čeri;
V(499) Rogovka - Mežvidi - Pušmucova;
V(507) Seļekova - Degļeva - Koliševa;
V(531) Salnava - Motriņa.
Savukārt Lange informēja, ka patlaban Latgalē satiksme ir ierobežota vēl uz sešiem valsts vietējās nozīmes autoceļiem, kā arī uz viena reģionālā autoceļa Viļaka - Kārsava (P45), kuram plūdi ir nodarījuši vislielākos postījumus un tā atjaunošanai būs nepieciešams visilgākais laiks un finanšu līdzekļi. Ceļa pārrāvuma dēļ vietējiem iedzīvotājiem nav iespējama pārvietošanās, tāpēc nolemts pārrāvuma vietā pie Pazlaukas izbūvēt pagaidu tehnoloģisko laipu gājējiem.
optimists