Iemesls #1: katru uzdevumu veic zinošs eksperts
Digitālajam mārketingam ir dažādi novirzieni – SEO optimizācija, sociālo tīklu un e-pasta mārketings, digitālā reklāma, u. c. Turklāt ikvienā no tiem jāveic virkne procesu, piemēram, jāizstrādā stratēģija, jāanalizē rezultāti, jāsagatavo saturs (teksts, video, foto), jāveido un jāpielāgo reklāmu kampaņas.
Ņemot vērā, cik dinamisks un pārmaiņu pilns ir digitālais mārketings, katru no šiem darbiem pilnvērtīgi spēs paveikt tikai cilvēks, kurš ar to nodarbojas ikdienā. Digitālā mārketinga aģentūra sevī apvieno plašu speciālistu komandu, kurā katrs uzdevums tiek uzticēts atbilstošam ekspertam. Lieki piebilst, ka algot tik plašu komandu pašam uzņēmumam ir ļoti dārgi.
Iemesls #2: daudz jaunu un noderīgu ideju
Foto: Freepik.com
Skats no malas vienmēr ļauj pamanīt jaunus risinājumus un iespējas. Uzticot sava biznesa mārketinga datus (ja tādi ir) digitālā mārketinga aģentūrai un veicot nozares analīzi, tavam uzņēmumam tiks atrasta piemērotākā digitālā mārketinga stratēģija un atlasīti tie pakalpojumi, kas konkrētajā situācijā ir vispiemērotākie.
Tikai eksperts spēs noteikt, kurā gadījumā izdevīgāk ir koncentrēties, piemēram, uz Facebook un Instagram kontu izveidi, bet kad SEO stratēģija vai PPC reklāmas spētu sniegt lielāku pienesumu.
Iemesls #3: izmērāmi rezultāti
Viens no digitālā mārketinga aspektiem, kas pēdējo gadu laikā attīstās īpaši strauji, ir web analītika. Ar tās palīdzību iespējams iegūt daudzpusīgus datus, piemēram, no kādiem kanāliem ir vislielākā plūsma uz tava uzņēmuma mājaslapu, kuras no reklāmas kampaņām sasniedz izvirzīto mērķi un uz kuriem atslēgvārdiem vajadzētu koncentrēties SEO speciālistiem.
Taču ir kāda problēma, ar ko saskaras mārketinga iesācēji – kā saprast, kuri no datiem sniedz patiešām svarīgu informāciju, kā tos iegūt un kā interpretēt. Uzticama digitālā mārketinga aģentūra tevi regulāri iepazīstinās ar detalizētiem un saprotamiem datiem par to, kādu rezultātu sniedz īstenotie procesi.
Iemesls #4: optimālas izmaksas
Foto: Freepik.com
Gadījumos, kad uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings, iespējas būtībā ir divas – vai nu pieņemt darbā mārketinga speciālistus, vai arī meklēt aģentūras pakalpojumus. Otrais variants izceļas ar zemākām izmaksām pret iesaistītajiem resursiem; nereti ar klientu strādā pat 3-5 cilvēku komanda, bet tas joprojām būs izdevīgāk, nekā algot pilnas slodzes speciālistu savā uzņēmumā. Turklāt mārketinga aktivitātes un līdz ar to arī izdevumus varēsi plašāk variēt.
Iemesls #5: digitālā mārketinga aģentūrai ir visi nepieciešamie resursi
Atsaucoties uz iepriekšējo paragrāfu, jāpiebilst, ka, pieņemot darbā mārketinga speciālistus, izdevumu tāmi palielinās ne tikai algu izmaksāšana, bet arī nepieciešamā aprīkojuma iegāde, sākot ar datoriem un beidzot ar specifiskām datorprogrammām.
Īstermiņā tas var izmaksāt daudzus tūkstošus eiro, turklāt jārēķinās arī ar regulāriem izdevumiem, lai apmaksātu dažādus analītikas rīkus, fotobanku un jau pieminētās programmas. Sadarbojoties ar mārketinga aģentūru, par šādu aspektu nevajadzēs uztraukties.
Vai arī tavam uzņēmumam nepieciešami augstākās klases digitālā mārketinga pakalpojumi? Ja uz šo jautājumu vari atbildēt apstiprinoši, Infinitum Agency jau gaida tavu ziņu – tā ir pilna servisa digitālā mārketinga un digitālās reklāmas aģentūra, kas var lepoties ar vairāk nekā 10 gadus ilgu pieredzi un plašu pakalpojumu klāstu!